sunnuntai 11. marraskuuta 2018

Essencen tuotteet... yksi iso miinus.

Moikka moi kaikille! Mitä teille kuuluu? =)

Mä tulin nyt nopsaan valittamaan. :p Olen nimittäin laittanut merkille yhden asian Essencen tuotteisiin liittyen, mikä hieman pännii, ja halusin vaan tulla mainitsemaan aiheesta..

Eli mikä niitä pakkauksia vaivaa kun ne ei kestä?? Katsokaa nyt.... Mä olen vaikka kuinka monet rasiat teipannut, kun niistä aina lohkeaa palanen tai rikkoutuu se saranan kohta. Ja mä en ole mikään semmoinen, että viskon meikkejäni minne sattuu tai olisin todella huolimaton. Vaan nämä menee ihan normaalissa käytössä aina tämmöiseksi.
Mä siis pidän kyllä muuten tämän merkin tuotteista, ne on hintaansa nähden ihan kelpo tuotteita. =) Mutta ikävä kyllä tuntuu siltä, että tiedän mistä syystä ne voi näitä halvalla myydä. Ja se johtuu nimenomaan siitä, että paketoinnin laadussa on säästelty..
Onko teillä ollut vastaavanlaisia kokemuksia tämän merkin tuotteiden kanssa?

Ei mulla tällä kertaa muuta, tämä oli hieman nopeampi visiitti. :p Kivaa loppuviikkoa kaikille! 💗💗💗

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti