keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Kauppoja kiertämässä.. nämä löytyi.

Heippa mussukat! 😊

Kävin tuossa yksi päivä äijän kanssa kiertelemässä Isoa Omenaa. Sieltä lähti kaikenlaista pientä ja kivaa taas mukaan, halusin tulla kertomaan mitä löytöjä tein. 😊
Muistatteko, kun siinä 12 Flash Color Case -tekstissä kerroin, kuinka kätevää olisi kun omistaisi hyvän sekoitusalustan ja spaattelin..? No mä löysin Kicks:istä just siihen sopivan vekottimen..! 😃 Löytyi kylläkin siltä osastolta missä on kynsitarvikkeita. 😛 Tuossahan lukee manicure stick metal, en oikein tiedä edes mitä sillä tehdään kynsille (ehkä kynsinauhoja jotenkin siistitään..?? Kertokaa mullekin jos tiedätte.), mutta se käy varmasti hyvin niiden paletin värien sekoittamiseen. Hinta oli 5,90€.



Sitten metsästin kulmakarvoille sivellintä ja ostin yhden edullisen H&M:ltä. En tiedä onko yhtään hyvä, mutta toi viistopäinen sivellin näytti tarpeeksi jämäkältä, ja semmosta olin etsimässä. 😊

Hintaa tuolla siveltimellä oli vain 2,99€. 😊 Melkoisen edullinen siis.

Emotionista ostin sitten kulmavärin. En ole ennen käyttänyt kulmiin mitään vahamaista/geelimäistä tuotetta. Todella moni suositteli kokeilemaan Anastasia Beverly Hills:iä, mutta se on aivan liian kallis meikäläisen makuun, varsinkin kun tosiaan halusin ensimmäistä kertaa kokeilla jotain tämän tyylistä ainetta. Jos en osaa käyttää sitä, tai en vaan ole tyytyväinen lopputulokseen, niin sitten on mennyt iso raha hukkaan.. Niin aloitin sitten halvemmasta ja mukaan lähti NYX Tame & Frame Tinted Brow Pomade. Sävy oli "Blonde" ja paketin mukaan kyseessä olisi vedenkestävä tuote, se kelpaa kyllä mulle hyvin. 😛 Hintaa sillä oli 8,50€. Olen kerran ehtinyt kokeilla tätä. Oli kyllä opettelemista sen laitossa, ei ollut mikään nopein homma... Mutta ihan hyvältä se lopputulos mun mielestä näytti. 😊 Ja pysyi hyvin koko päivän. En ole kyllä kulmavärin pysyvyyden kanssa joutunu koskaan muutenkaan ongelmiin, sitten vaan jos hieron sitä vahingossa itse pois.. 😛

Mulla ei ole myöskään koskaan ollut mitään seerumia kasvoille, ja nyt halusin ottaa kokeiluun semmoisen. Mukaan lähti L300 Anti-Age Firming Face Serum. Tämän metsästin myös sieltä Emotionista. Hintalapussa taisi lukea 12,90€, mutta kuitissa näkyikin sitten neljän euron alennus, eli oikeasti maksoi vain 8,90€. Mukava ylläri. 😄 Paketissa lukee, että on hajusteeton, mutta netistä löytyy vielä, että on myös parabeeniton. Olen nyt muutaman päivän käyttänyt tätä ja olen ihan tyytyväinen. Mulla on kulmakarvojen välissä semmonen syvä uurre, tiedättekö... tulee semmonen "huoliryppy" kun on paljon otsa kurtsussa. Niin mun mielestä se ei ole ihan yhtä selkee ja näkyvä kun on tätä seerumia laittanut. 😊 Aion siis käyttää tätä joka päivä ja aamuin illoin. Ainakin jonkin aikaa, en ole vielä ihan varma, että onko parempi käyttää kuurina vai säännöllisesti koko ajan...

Niin ja katsokaa kuinka iiiiihanan tyynyliinan mä löysin! Lisää tiikerijuttuja. 😃 H&M:ltä oli tämäkin, ja maksoi 9,99€. Söpö ku mikä! 💜
Pidettiin yksi taukokin siinä välillä, ja mentiin Ciao! Caffe:hen huilimaan. Otin palan suklaakakkua ja jäätelöpallon siihen kans. Oli todella hyvää! Mä ajattelin, että kun se kakkupala näytti niin isolta, että jaksaakohan sitä syödä jos on todella makeeta.. Mutta hyvinhän se meni alas, eikä tullut edes mikään ähky tai ällötys. 😛 Se jäätelökin oli todella hyvää. Ja mun mielestä ne tarjottavat oli edullisia siellä, eli suosittelen kyllä käymään jos haluaa pitää pienen herkuttelutauon ostosten välissä. 😊 Täältä pääset lukemaan lisää paikasta. Luin myös firman omilta sivuilta, että paikassa on ilmainen wifi. 😊

Siinäpä kaikki tällä kertaa. 😊 Pitää kai alkaa valmistautumaan yöunille pian. Mukavaa loppuviikkoa kaikille! 💖💖💖

1 kommentti: