tiistai 17. tammikuuta 2017

Mun kotona. =)

Moikka taas kaikille! 😊

MĂ€ oon nyt vĂ€lillĂ€ pÀÀssyt viettĂ€mÀÀn aikaa mun omalla asunnolla tÀÀllĂ€ Savossa, ja olen aikani kuluksi kuvaillu juttuja. Ajattelin, ettĂ€ laitan teille kans joitain kuvia siitĂ€ miltĂ€ tÀÀllĂ€ nĂ€yttÀÀ. 😊 KĂ€mppĂ€ on aina kuin pommin jĂ€ljiltĂ€, niin siksi mitÀÀn kaiken kattavaa kuvaa ei varmaan koskaan tĂ€nne tule laitettua, mutta joitain yksityiskohtia. 😛

TĂ€ssĂ€ kĂ€mpĂ€ssĂ€ oli muuttaessa melkein joka huoneessa yksi tummanruskea seinĂ€. Mua se ei haitannu ollenkaan, se vĂ€ri tekee semmosen lĂ€mpimĂ€n tunnelman. 😊 Oon tilannu Ebay:sta tommosia kivoja sinisiĂ€ perhosia. NiissĂ€ on magneetti, mutta mukana tulee myös semmosia tarrapaloja millĂ€ ne voi liimata mihin vaan. EnsimmĂ€isessĂ€ kuvassa ne on seinĂ€llĂ€. SiellĂ€ niiden oli tarkoitus olla. Mutta kun toi lamppu on siinĂ€ alapuolella niin tĂ€ssĂ€ on nyt tainnut kĂ€ydĂ€ niin, ettĂ€ se lĂ€mpö vaikuttaa siihen liimaan ja mun perhoset tipahtelee vĂ€hĂ€n vĂ€liĂ€ alas. 😄 Niin ne tipahtaneet mĂ€ sitten laitoin tuohon lampun varteen, ihan kiva piristys ne on siinĂ€kin. 😊

Siskolta sain tommosen pienen taulun jossain vaiheessa. Se on keittiön seinÀÀ koristamassa. 😊
VĂ€lieteiseen olen laittanut tuommoisen liitutaulun, ja siihen koitin jotain tervehdystĂ€ vĂ€kertÀÀ. 😊

Toinen liitutaulu löytyy jÀÀkaapin ovesta. 😊 Siihen olen raapustellut vaan tommosen sijaintiin sopivan tekstin.. 😛 SiitĂ€ vierestĂ€ löytyy postikortteja ja magneettituliaisia ulkomailta, sun muuta viihdykettĂ€.
EteisessĂ€ olevan peilin nurkkaan olen laittanut tuommoisia tĂ€htiĂ€, ja ne hohtaa pimeĂ€ssĂ€. 😊 Noita mulla on vaikka kuinka monta lisÀÀ, olikohan 100 kappaleen pussi, tilasin Ebay:sta joskus ihan parilla eurolla. 😊 En ole vielĂ€ muualle niitĂ€ viljelly, mutta luultavasti ainakin makuuhuoneeseen haluan osan.
Makuuhuoneesta puheen ollen... SieltĂ€ löytyy mun rakkain nallukka. 😊 Se on ollu mulla ihan pikkulapsesta lĂ€htien, nallen nimeksi annoin sillon SĂ€de, koska noi sen tassut ja korvat hohtaa myös pimeĂ€ssĂ€. 😊
Oli pakko tĂ€mĂ€kin laittaa... 😂 Hirveen moni sille hihittelee kun nĂ€kee ensimmĂ€istĂ€ kertaa. 😊 Tommonen pienen pieni taulu löytyy siis vessan ovesta. 😛
Keittiön ikkunassa roikkuu tommoset lasiperhoset. Sain nÀmÀ aikoinaan kaverilta muistaakseni synttÀrilahjana, vai oliko se tuparilahja...
Ja tottakai tiikeri löytyy myös seinĂ€ltĂ€. 😄 Mullahan on noita kaikenlaisia juttuja ja tavaroita, mitkĂ€ on tiikeriaiheisia, kun niitĂ€ niin kovaa fanitan. TÀÀ vahtii siinĂ€ mun sohvan ylĂ€puolella. 😊 Taisin löytÀÀ tĂ€n Tori.fi:stĂ€ eikĂ€ maksanut varmaan kun about 10€.

SiinĂ€pĂ€ ne enimmĂ€t, ei mitÀÀn kauhean kummallista, mutta mua ne piristÀÀ. 😊

2 kommenttia:

  1. Todella nÀttejÀ nuo siniset perhoset ja ihana tuo vessan oven taulu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, tÀÀ oli mun blogissa ihka ensimmÀinen! PÀivÀ piristyi paljon. =D

      Munkin mielestÀ ne perhoset on kyllÀ kauniita, ja vÀhÀn piristÀÀ sitÀ tummaa seinÀÀkin. =) Ja se vessan oven taulukin laittaa aina hymyilemÀÀn..

      Poista