keskiviikko 28. helmikuuta 2018

Maybelline Master Prime Pore Minimizing primer

Heippa taas kaikille! =)

Nyt mulla oli kokeilussa Maybelline Master Prime Pore Minimizing primer (johan on taas nimi), ja ajattelin, että tulen teille kertomaan mitä mieltä siitä olen. =)
Ostin tuon K-Citymarketista, lähtöhinta oli 8,90€, mutta Maybellinen meikkituotteissa oli -20% alennus eli tuotteelle jäi loppujen lopuksi hintaa 7,12€. =) Ei paha. Tuotetta tuubissa on 30ml. No, mitäs tää tekee, tai ei tee...?
No tämä tekee kyllä sileän ihanan tunteen iholle. =) Mä en ole kovin hyvin perehtynyt pohjustustuotteiden ainesosiin, mutta tietääkseni tämä on semmoinen silikoninen tuote. Laitan kuvan ainesosaluettelosta, siitä voi sitten jokainen lukea mitä tuote pitää sisällään. Ihosta tulee kyllä kivan ja tasaisen tuntuinen tämän avulla. Mitään merkittävää eroa en huomannut huokosten suhteen, ihan yhtä jättimäisiltä ne vaikutti omassa naamassa ku ennenkin. =D No ei vais, ei mua ole ne kyllä koskaan oikein haitanneetkaan. Sitä kyllä tutkailen, että tasoittaisiko joku tuote mun otsassa olevan syvän uurteen. Siitä en pidä ja ei haittaisi jos sen paremmin saisi piiloon. :p Ehkä pitää joskus keski-iän kriisissä hankkia botoxit siihen.. =D
No siis sileän tuntuinen iho tämän avulla tulee. Mutta mutta... muuten en teekään tällä sitten mitään. :/ Mä odotan primerilta sitä, että meikki pysyisi mattana ja hyvänä mahdollisimman pitkään, ja tämä ei auta mua siinä ollenkaan. Kun kokeilin tätä, niin vaikka oli hyvin rento päivä, otsa alkoi kiiltämään jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Ei hyvä. Ja muut meikit ja valmistelut tein tietysti ihan samalla kaavalla kuin muulloinkin, eli ainoa ero oli tämän tuotteen kohdalla. Aiemmin olen käyttänyt Rimmelin Stay Matte primeria, ja se toimii itsellä paljon paremmin. =) Joten tämä Maybelline saa mun puolesta vaihtaa omistajaa..

Nämähän on tietysti vaan makuasioita ja jotkin tuotteet toimii toisilla paremmin ja toisilla huonommin. =) Jos tähän asti sinulla on toiminut silikonipohjaiset primerit, niin en tiedä miksei tämäkin toimisi. =) Laittakaa toki omia kokemuksia kommentteihin, jos olette tätä kokeilleet.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille, nähdään taas! 💓💓💓

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti