torstai 4. tammikuuta 2018

Uusi vuosi, uudet... meikkiharjat? ;)

Heippa hei mussukat! =)

Nonni, se olisi sitten vuosi 2018 käynnissä.. ollut jo pari päivää. =) Jospa hetken kirjoittelisin vielä viime vuoden tapahtumista ja ostoksista, niin seuraavalla kerralla voikin keskittyä taas vallan tähän vuoteen ja tulevaan. =)
Tietysti ennen joulua tuli kierreltyä vaikka mitä kauppoja. Joululahjat löytyi helposti, ja sitten Ikeasta tuli hankittua tänne uuteen kämppään kaikenlaista. Joulun jälkeen shoppailin itselleni uuden tulostimen Gigantista, ja VR-lasit. :p Laseja testasin jo, mutta tulostin odottaa edelleen asennusta. Sopivan tonttulakin löytäminen oli yllättävän hankalaa, mulla on ihan liian iso pää niihin perusmalleihin..! =D No Tokmannilta löytyi onneksi tarpeeksi iso lakki. Se päässä menin sitten töissä ja jouluna.
Tonttu! =D
Joulua me vietettiin Savossa. Siellä riitti lunta, oli paaaljon nätimpää ku etelässä. :p Ja pääsin katsomaan poroja, oi että ne oli söpöjä. =D Ehkä joku toinen kerta pääsee ajelullekin mukaan, nyt ei ehtinyt kun vähän katsella ja silitellä.

No sitten vähän asiaa joululahjoista. Sain mm. tiikeripalapelin, pörrösukat, kosmetiikkaa ja sen semmoista. Lisäksi sain 007-hajuveden, johon tykästyin kunnolla, olen käyttänyt vaan sitä joulun jälkeen. =D En tiedä miten tuoksua kuvailisi, mutta siis suosittelen kyllä, tuoksuu ihanalle. Mutta ihan paras lahja, ikänä, oli se että musta tuli Korkeasaaren TIIKERIKUMMI!! =D =D Oon siitä niin innoissani, ei mulle parempaa lahjaa olekaan. =)
Mun shoppailut on nyt viime aikoina keskittynyt hyvin paljon noihin askartelupuolen tavaroihin, en ole hirveästi mitään uutta hankkinut meikkivarastoon. Kiinasta tilasin kyllä kokeeksi tuommoisen meikkiharjan (sillä nimelläkö se on suomeksi..?). =) Maksoi ehkä 1,50€, ajattelin ettei korkeelta putoa jos ei tulekaan käyttöä. Halusin testata kuitenkin. Sen mukana tuli tuommoinen toisenlainen vaihtopää, mutta jotenkin on semmoinen fiilis että se jää ylimääräiseksi, en oikein tiedä mitä sillä tekisin. No tuota harjaa testasin jo kerran, ja vaikutti kyllä hyvältä. =) Tuo on kuitenkin melko pieni, eli haluaisin hankkia suuremman. Vähän turhan vaivalloista koko kasvot hieroa noin pienellä, mutta sitten taas toisaalta sillä samalla harjalla on helppo laittaa jopa silmien alle tuotetta. En ole ihan varma, että mikä tapa levittämisessä on paras, joten vinkkejä noiden käytöstä saa kyllä laittaa kommentteihin. =)
Ai niin... ja yksi asia täytyy mainita kans. =) Käytiin Isossa Omenassa yksi päivä syömässä, Siipiweikoissa. Ollaan käyty siellä kerran ennenkin, mutta olin unohtanut jo kuinka herrrrrrkullista siellä on se pöperö. :p Muistin kyllä, että se oli hyvää, mutta silti olin taas niin innoissani kun söin, varsinkin se bbq-dippi on ihanaa. =) Alkaa kuola pian valumaan kun miettii sitä ruokaa. :p Eli jos et ole käynyt Siipiweikoissa vielä, niin kannattaa kyllä käydä pian.
Siinä kai pääkohdat. Ja koska mä olen nyt tehnyt niin heikosti löytöjä kosmetiikkatuotteiden suhteen, niin kertokaa toki te mulle, mitä kannattaa lähteä etsimään. =) Mitä tuotteita on nyt kaupoissa, mikä vaan olisi pakko saada? :p

Toivottavasti kaikilla meni joulu hyvin ja uusi vuosikin on lähtenyt mukavasti käyntiin. =) Nähdään taas! 💗💗💗

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti