keskiviikko 18. huhtikuuta 2018

Garnier Skinactive Micellar Cleansing Water

Hei vaan taas kaikille! =)

Nyt tutkailussa on mun ihka ensimmäinen Micellar -vesi kokeilu. :p Tein ostopäätöksen ihan yllättäen Ison Omenan Cittarin kosmetiikkaosastolla, kun katselin tuotteita. Huomasin nimittäin tämän pienehkön ja edullisen putelin siinä ja mietin, että josko nyt kokeilisi. =) Hintaa oli tällä matkakokoisella pullolla 3,90€. Koitin siinä hätäpäissäni vähän Googletella, että kannattaako ostaa, ja luin niin ylistäviä kehuja, että pakkohan se oli sitten napata koriin.. Mä en tässä jutussa keskity siihen, että mitä ihmeaineita nämä Micellar -vedet on, ihan vaan kerron fiiliksiä tän käytöstä. =)
Testasin tätä heti illalla naamaan ja ainakin ensin olin aika vaikuttunut. Mutta mutta... sitten kun joitakin kertoja kokeilin, ja vertailin esimerkiksi kasvoveteen, niin mieli vähän muuttui. Ensinnäkin, joo... se piti omallakin kohdalla paikkansa, mitä olin muiltakin lukenut, että iho tuntui ihan kivalta ja mukavalta tämän käytön jälkeen. Siinä ei valittamista. =) Mutta enpäs tiedä siitä, että onko tämän puhdistusteho mitenkään huomattavasti esimerkiksi kasvovettä parempi. Varmasti ystävällisempi on iholle verrattuna joihinkin melko tujun oloisiin kasvovesiin, mutta en huomannut merkittävää puhdistustehoa niiden välillä. Voi olla, että hieman vähemmällä hankaamisella selviää tämän tuotteen kanssa. Ja omaa kasvovettäni en menisi silmien lähettyville laittelemaan, tämä tuntui niin hellävaraiselta, että ei ollenkaan kauhistuttanut pyyhkiä silmien päältäkin tällä tuotteella. =)
No mutta auttoiko se sitten silmämeikkiin? Ei. Ei ainakaan mun silmämeikkiin, varsinkin siis ripsiväriin ei tehonnut. Mulla on käytössä Lumenen Nordic Chic Full-On Curl Mascara, ja sehän on vedenkestävää. En kyllä olettanutkaan, että tämä siihenkin tehoaisi, vaikka jotkut taisi jopa mainostaa, että auttaisi vedenkestäviinkin ripsareihin. Joten simmujen putsaamiseen käytän vieläkin eri ainetta. =) Ilmeisesti näitä on kuitenkin erilaisia, ja olisiko joku sinikorkkinen Micellar -vesi semmoinen mikä auttaa kai paremmin vedenkestävään meikkiin...?

Mutta sitten mulla oli vielä semmoinen ongelma tämän kanssa, että kun aina olen naamani pessyt vedellä ja pesuaineella, niin tämänkin käytön jälkeen halusin ainakin huuhdella vähän vedellä kasvoja. No jos pitää vedellä läträtä niin samahan se sitten on vaan pestä sillä aineellakin. :p Tuntui siis, ettei tämä tehnyt tarpeeksi puhtaaksi kasvoja, mutta nämähän on vaan mielipide- ja tottumiskysymyksiä. Jos olet ennenkin putsannut kasvot vanulapulla ja ilman vettä, niin voihan tämä silloin olla sopiva. =) Varsinkin aamuisin, kun mun naama on todella rasvainen, oli pakko pestä naama, ei tullut mieleenkään laittaa meikkiä jos oli vaan tuota käyttänyt. Alla on kuvat otsasta heti herättyä ilman putsausta (hyi kuinka rasvainen) ja sen jälkeen oikealla kun olen pyyhkinyt kasvot tällä Micellar -vedellä. Kuten huomaatte, kyllä tuote jotain teki, mutta otsa oli paikoittain aika rasvainen senkin jälkeen..
Eli tän käyttö on jäänyt mulla aika vähälle. Joskus, jos ei ole silmämeikkiä, ja on todella kova väsy ym., niin saatan putsata meikkivoiteen tällä pois. Mutta enimmäkseen pesen siis kasvot kuten ennenkin, ja tätä ilmankin pärjää elämässä vallan mainiosti. :p

Ei muuta tällä kertaa. =) Näkyillään taas, ja oikein mukavaa loppuviikkoa kaikille! 💗💗💗

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti