keskiviikko 19. lokakuuta 2016

Heippa ihanat!

Nonni, mistä sitä nyt sitten aloittaisi, ensimmäisen blogini ensimmäiset sanat.. =) Yllättävän jännä tilanne. Ehkä parempi kun vaan kirjoitan mitä mieleen tulee.




Elikkäs.... ensin vaikka itse blogista. Mä sain innostuksen tähän osittain siitä, kun mietin, että mä vietän todella paljon tässä työttömänä aikaa koneella niin ehtisin hyvin vaikka mitä kirjottelemaan nettiin. Hallitsen 10-sormijärjestelmän, joten teksti tulee pihalle suht nopeaa tahtia eikä se tunnu musta erikoisen työläälle (kieli on sitten mitä on, yleensä kirjoitan samalla tapaa miten kaikki höpinätkin tulee suusta ulos). =) Tietokoneella kirjoittaminen on mun mielestä ihan mukavaa touhua, kun vaan tietää mistä haluaa kirjoittaa. No sekin sitten selvisi yksi päivä, kun jotakin kosmetiikkatuotetta kokeilin ja mietin että "tällä ei tee kyllä yhtään mitään". =) Aloin selostamaan miehelle, että miksi se ei ollu hyvä ja vertasin sitä toiseen tuotteeseen jota olin käyttänyt jo pitkän aikaa. Tajusin sitten, että mä kyllä tykkään muodostaa tavaroista melko helposti mielipiteitä ja tiedän heti, että tuliko ostettua hutituote, vai tulenko olemaan tyytyväinen jatkossakin. Ajattelin, että näitä mietteitähän mä voisin muillekin jakaa. =)

Pääasiassa tulen varmaankin kertomaan kosmetiikkatuotteista. Anteeksi, mä en voi sille mitään, että ne on niin houkuttelevia ja jos vaan rahapussi kestää niin toki huulipunia pitää olla se 42 kappaletta... Vai? =D No mutta jos vakavasti puhuu, niin kuten tuolla jossain mun nassun alla lukee, niin shoppailen todella pienellä budjetilla. Eli tuskin ihan äkkiä tulen kertomaan mistään luomiväristä mikä on maksanu vaikka 30e, jos siis itse pitäisi sitä olla maksamassa. :p Mutta...! En rajaa näitä tuotearvosteluita tai kokemuksia pelkästään kosmetiikkaan. Joten yhtä lailla saatan kertoa vaikka uudesta puhelimestani. Tai kahvinkeittimestä. Tai mistä vaan mikä herättää sen verran tunteita ja mielipiteitä, että saa paria lausetta pidemmän tekstin aikaiseksi, ja haluan sen jakaa teidän kanssa. =)

No sitten itse kirjoittajasta vähän. =) Olen 33-vuotias neitonen joka jaksaa höpistä vaikka kellon ympäri. Tuolla aiemmin puhuin miehestä... Ei ole aviomies, eikä vielä kyllä olla avoliitossakaan, mutta hyvin paljon saman katon alla kuitenkin. =) Eläimiä minulla ei ole, ikävä kyllä. Mulla oli rottia tossa muutama vuosi sitten vielä, mutta tulinkin niille sitten yhdessä vaiheessa todella allergiseksi. =( Tykkään katsoa elokuvia (varsinkin komedioita) ja rakastan syömistä, valkkaria ja nukkumista. =D Olen hulluna tiikereihin, ja talvista tähtitaivasta voisin tuijottaa koko yön (helposti, kun olen vielä semmonen yövirkku). :p Tulen välillä luultavasti kertomaan myös omista päivistäni ja tekemisistäni, ajatuksistani elämästä ja niin pois päin. Opitte siinä samalla varmaan yhtä jos toista lisää kirjoittajasta. =)

Ritu tykkää hupsutella. =D

No mutta... Ehkä mun pitää jättää jotain toisellekin kertaa. :p Halusin tulla nyt ensin laittamaan edes jotain luettavaa, kun en tiedä kauanko tässä menee ennen kuin opin tätä blogia edes kirjoittamaan ja muokkaamaan. =) Ulkoasu voi muuttua vielä paljonkin, saa nähdä, ja toivon kärsivällisyyttä myös kuvien ja linkkien ym kanssa, kyllä se siitä pikkuhiljaa... =)

Kiitos jos jaksoit lukea. Toivottavasti näemme vielä monesti! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti