torstai 15. joulukuuta 2016

Kotona pitkästä aikaa.

Heippa höppänät! =)

Tiedän, että on mennyt jo hetki siitä kun viimeksi olen kirjoitellut, mutta nyt on juuri sopiva aika kirjoitella lisää. =) Reissasin eilen tänne omaan kotiin Savoon, ja nyt hyvin levänneenä ehdin ja jaksan hyvin kirjoitellakin. =) Mutta otetaas alusta taas...
Tän päivän luukku kalenterissa. :p
Elikkäs, mun piti TAAS tulla hammaslääkärin takia tänne. Jatketaan juurihoitoa, yäääk! En tykkää, en tahdo mennä. :p Mutta pakko kai se on. Ja se hammaslääkäri on huomenna..! =( Edelleenkin olen iloinen, että ne rauhoittavat on keksitty. Suosittelenkin kaikille, jotka kammoksuu hammaslääkärireissuja, pyytämään ne rauhoittavat. Jos kerrot, että pelottaa, saat ne. Ja moni on ihmetelly, että saako julkisillakin, niin juu. Saa. =) Niin ja ennen puudutuspiikkiä voi saada esipuudutuksen, eli ikeniin hierotaan jotain möhnää niin ei pitäisi sen neulankaan tuntua niin paljoo. =) Eli kysykää vaan rohkeasti, niiden avulla mäkin olen uskaltautunu hoitamaan noi hampaat kuntoon. Koska vaikka ajatus sinne menosta pelottaa, niin se rauhoittaa kun tietää että siinä tilanteessa on ihan tööt, eikä sillon enää panikoi. =) No anyway, jouduin sen takia tulemaan nyt jo kotiin, mies tulee sitten ensi viikolla perästä, meinattiin täällä viettää joulu sitten. Matkustin Onnibussilla. =) Oli vaan kyllä todella pitkän tuntuinen reissu, kun miehen asunnolta lähdettiin kuitenkin jo joskus 7:20 aamulla, ja kotiovella olin klo 15:40. Siihen tietysti kuului kans automatka bussin luo ja hetki asemillakin istuskelua ym. Toi Onnibus on kyllä siitä mahtava, kun se on niin halpa tapa reissata..! :p Se mun lippu Helsingistä Kuopioon maksoi 12€. =)
Aamulla Onnibussissa.
Kotiin oli kyllä kiva tulla pitkästä aikaa. =) Söin ihan ensimmäisenä ja sen jälkeen lähdin käymään kaupassa. Kauppareissun jälkeen pistin saunan päälle ja kävin siellä lämmittelemässä. =) Oli tullu matkustelun aikana jo vilukin niin ajattelin, että rentouttaa varmaan mukavasti. Jännä juttu kyllä, että se ei hirveesti auttanu siihen, että olisi ollu lämmin olo. Mä en tiedä miksi, mutta mulle tulee aina vähän semmonen vilustunu ja kipee olo sen jälkeen kun olen ulkoillut tai reissannut tai kierrellyt kauppoja tms.. Ja nousee ihan vähän lämpöä. Onko toi tuttua kenellekään muulle? No onneksi villasukat ja viltit on keksitty, kyllä sitten tarkeni. =) Soittelin miehellekin siinä ja katsoin Greyn Anatomian. Ja olin sängyssä jo klo 22:30...! =D Siis mä en koskaan ole noin aikasin nukkumassa, olen iltavirkku ja valvon yleensä aika myöhäselle, niin toi on todellinen ihme. :p Mutta oli vaan niin hirveen kova väsy. Vielä kun mä en osaa nukkua missään kulkuneuvoissa. Olisi ollut hyvä kun sen bussimatkan olisi vetäny sikeitä, mutta ei siitä mitään tullu.. Miten ihmeessä jotkut siinä onnistuu..?? Niin ja nukuin siis kellon ympäri, heräsin joskus 11:05. =D

Tänään on tarkoitus tehdä vähän ruokaa ja järjestellä paikkoja. Viimeksi kun lähdin täältä asunnolta, pesin pyykkiä, niin nekin on vielä tossa pyykkinarulla, kun piti ne siihen jättää kuivumaan. Eiköhän ne ole tässä parissa kuukaudessa jo kuivunu. =D Niin ja toi hirvee läjä postia tietysti pitää katsoa läpi, ja kaikkea tuommoista.

Mutta vielä yksi juttu...! =) Mua odotti täällä yksi paketti, mitä oon odottanu tosi tosi paljon. Ja mä haluan tehdä siitä juttua teillekin, kunhan pääsen sillä ensin vähän leikkimään ja testaamaan. En kerro vielä mikä se on, mutta oon siitä todella innostunut ja suosittelen, että tarkkailette millon tulee sitä juttua. :p Sen paljastan, että kyseessä on meikkituote, ja hyvin monipuolinen semmoinen. =)

Tällä kertaa mulla ei ollutkaan oikein muuta, tulin vaan huvikseni juttelemaan, kun on virkee olo ja paljon aikaa kulutettavana. :p Toivottavasti kaikilla on ollut mahdollisimman mukava viikko, palataan taas seuraavalla kerralla. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti