maanantai 10. huhtikuuta 2017

Kotona askartelemassa.

Heippatirallaa taas kaikille! =)

Voi kauhia kuinka nopeeta toi aika menee. Viime yönä tajusin, että mä olen ollut niin meno päällä taas viime päivinä, että nyt pitää hetkeksi rauhoittua kirjoittelemaan. :p Taisinkin silloin L'orealin jutussa mainita lyhyesti, että junareissu on tiedossa, ja nyt siis olen täällä Savossa taas pyöriny reilun viikon.. Niin tulin nyt vaan höpisemään, että mitä kaikkea olen touhuillut. =)

No, enimmäkseen askarrellut! =D Mä halusin paperileikkurin... No, ostin reissuun lähtiessä semmoisen. Mutta kun olin pihi taas, enkä raaskinut Sinellissä sijoittaa semmoiseen melkein 40€, niin menin ja etsin Clas Ohlsonilta semmoisen 15 eurolla. Mutta mutta... se oli aivan onneton! =( Se ei ollutkaan semmoinen mitä ajattelin, vaan todella todella epäkäytännöllinen, ei sillä tee mitään. En siis todellakaan suosittele sitä kenellekään, aika turha vehje. Alla kuva siitä.
Luulin, että se terä on tuon mustan möhkylän keskellä.. No ei ole, vaan ulkoreunassa ja siis koko ajan esillä, joka tekee tuosta mun mielestä aika vaarallisenkin. Ja vaikean säilyttää, kun pitää varoa ettei se terä raavi jälkiä mihinkään. Ja tuossa siis pitää laittaa paperi tuon maton ja viivoittimen väliin, se ei mene tuohon välikköön mitä pitkin terä kulkee, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.. :p Ja silloin se on melko vaikeeta katsoa, että leikkauksesta tulee suora. Eli, jos haluatte paperileikkurin, älkää ostako tuota.
Vaan ostakaa Fiskarsin leikkuri! =D No joo... siis tiesinhän mä alun alkaenkin, että Fiskarsin leikkuri on varmasti hyvä, mutta kun ne tosiaan maksaa yleensä aika pirusti, ainakin maksoi siellä Sinellissä. Mutta kuulkaas...! Sen saa paljon halvemmalla Adlibriksesta. =D Ostin itse sieltä sitten leikkurin, sen varmaan pienimmän, eli koossa 22*14,50 cm. Sen kyllä pitäisi mulle riittää. =) Ja se maksoi kanssa vaan sen 15€ (nyt on näköjään hinta pudonnut ja on 14,90€). Vertailin Sinellin ja Adlibriksen hintoja niin kyllä siis edullisemmin saat paperileikkurit Adlibriksesta, mikä tahansa koko on kyseessä. Siellä on jopa ilmaiset toimituskulut yksityishenkilöille yli 9,90€ tilauksiin, niin ei tullu siitä lisää hintaa (taitaa saada kyllä vaan sitten jos voi tilata Ärräpakettina, jos ei ole Ärrää lähellä ja haluaa sen postiin niin sitten pitää ehkä maksaa vähän siitä. Näin muistelen). Siellä nettisivuilla oli kyllä vaan yksi "virheellinen" pikkukuva tuotteesta, se on eri laitteesta, niin saatan laittaa sinne vinkin että korjaavat sen, ettei tule väärinkäsityksiä. =) Tilasin tuotteen maanantaina joskus iltapäivästä muistaakseni, ja leikkuri oli Ärrällä noudettavissa perjantaina. =) Ja siis toi on todella näppärä ja toimiva tuote, tykkään. =)

No mutta se paperileikkureista. =) Olin tilannu Ebaysta lisää leimailutarvikkeitakin, ne oli odottamassa mua täällä. =) Noilla "leimatusseilla" voi tehdä varmasti vaikka mitä kivaa, kokeilin paperille vaan joitain värejä. =)


Mä mietin sitäkin, että mä puhun teille paljon askarteluasioista, tai että mitä tarvikkeita olen hankkinut... Mutta mitään kuvia tuotoksista en ole laittanut. No, se johtuu yksinkertaisesti pienestä ujoudesta. :p Mä olen niin aloittelija näissä asioissa, ja tarvikkeitakin vasta keräilen, niin mä luulen että mun kortit ei niin erikoisia ole, että kuvia tarvitsisi julkaista. =) Ainakaan vielä, saa nähdä jos joku päivä niitäkin alkaa ilmestyä. =)

No sitten tosiaan kävin siellä hammaslääkärissä pari kertaa viime viikolla. Luojan kiitos nyt aletaan olla loppusuoralla sen suhteen. Ensi kerralla mulle aletaan tekemään uusia purentakiskoja. Mähän olen lapsesta lähtien pureskellut öisin hampaita ja yhdet kiskotkin on ollut, mutta ne oli todella huonot enkä ole osannut nukkua niiden kanssa. Toivottavasti tilanne muuttuu nyt niin voisi monilta niska- ja päänsäryiltä välttyä. =)

Sitten olen nähnyt vanhempia, tapellut tulostimen kanssa, käynyt hoitamassa asioita Kelassa ja touhunnut kaikkea pientä mitä kotona käydessä aina pitää touhuta. Järjestelly, tai ainakin yrittänyt, ja sen semmoista.. :p Ukkeli tulee pääsiäiseksi tänne myös ja sitten mennään taas samaa matkaa etelään.

Niin ja yhdestä kosmetiikkaan liittyvästä asiasta voisin vielä mainita. =) Muistatteko kun kerroin ostaneeni Duroyn kulmasiveltimen (nro 6) ja käytän sitä eyelinerin laittamiseen..? Taisin sanoa, että tuntuu olevan tosi hyvä siihen hommaan. Niin se tosiaankin on! =) Se on tarpeeksi ohut, mutta samalla silti jämäkkä. Ehdottomasti kätevin sivellin mitä mä olen käyttänyt eyelinerin laittamiseen ja kun muuten olen ollut siinä hommassa ihan tumpelo, niin tuon kanssa en ihan yhtä onneton ole. :p Toivoa siis on. :p Vähän vanhan toistoa mainita siitä, mutta ajattelin että jos teidän joukossa on joku toinen joka taistelee eyelinerin kanssa niin suosittelen kokeilemaan tuota siihen hommaan. =) Laitan sen saman kuvan tuohon alle, jos joku ei muista tai tiedä mistä on kyse. =)
Eipä juuri nyt tule oikein muuta erikoista kerrottavaa mieleen, tässä vaan odottelen pääsiäistä ja kavereiden tapaamista ja koitan saada jotenkin aikaa kulumaan. =) Nähdään taas myöhemmin, ja oikein kivaa pääsiäistä kaikille! 💕💕💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti