tiistai 4. huhtikuuta 2017

My NOT so favorite things.

Moiii! =)

Mä ajattelin, että teen jatkoa nyt sille yhdelle aiemmalle jutulle, missä selostin asioita joista tykkään. Tässä vaan kerron niistä asioista, mistä en todellakaan pidä. :p
HÄMÄHÄKIT
Ja just näin telkkarissa semmoisen, apua..! Eli joo... Mä pelkään hämiksiä ihan hirveesti, siis tosi tosi paljon. Eli tämä ei nyt kuulu niihin mistä en "pidä" vaan mä pelkään niitä. Ne on ihan hirveitä, oon pelänny niitä ihan pienestä lähtien. Hirveen rasittavaa kanssa, kun kaikki ei ota noita fobioita tosissaan, ja sitten leikkii sillä aiheella. Mä olenkin todella monelle kaverille ja tutulle sanonut heti alkuun, että sillä pelolla ei sitten leikitä, tai mä pistän välit poikki. Se on vaan ilkeetä.. Voi kuulostaa monen mielestä vähän hassulta, mutta varmaan aika moni semmoinen ymmärtää joilla itselläänkin on jokin fobia. =) Syytä tuohon kammoon on vaikea sanoa, se on vaan kehittyny joskus. Plus että niillä on ihan liikaa jalkoja, se ei ole normaalia. :p Kuvaa en laita aiheesta, koska mä en voi katsoa mitään kuviakaan niistä.

UKKONEN, HAMMASLÄÄKÄRI JA AMPIAISET
Ajattelin, että laitan nämä muut kammot saman otsikon alle. Ampiaiset on semmonen pienehkö kammo, mutta ei ihan niin paha kuin jotkut muut. Moni varmaan tietää tuon hamppispelonkin jo, jos ootte lukenu näitä mun juttuja. =) Itse asiassa, mulla on tällä viikolla kaksi käyntiä siellä, en tykkää yhtään. :/ Onneksi toinen on jo hoidettu. Mä en sinne oikein muuten uskaltaisi mennä, paitsi kun saan niitä rauhottavia niin sen kestää jotenkin. =) No mutta sitten toi ukkonen. Mä tiedän tasan tarkkaan mistä toi fobia sai alkunsa. Vuonna -99 salama iski aika lähelle mun vanhempien taloa. Säikähdin ihan hemmetisti, ja siitä se kammo sitten tuli. :/ Ukkonen on kyllä mahtava luonnonvoima, ja todella hienoa katsottavaa, mutta kyllä mä sitä mielelläni välttelen. Täytyy sanoa, että varmaan näistä tietyistä asioista johtuen mä en ole mikään innokkain kesäihminen, kun sillon esiintyy eniten hämiksiä, ukkosia ja amppareita. :p Talvella tarvii vaan hammaslääkäriä jännittää, mutta sekään ei tule koskaan yllärinä niskan taakse. =D
AIKAISET HERÄTYKSET
Tarviiko tätä kauheemmin selitellä..? :p Mä olen enemmänkin iltavirkku ja yöihminen, aamut ja aikaiset herätykset ei ole mua varten. =) Eniten stressaa jos herää kesken unien johonkin tosi kovaan ääneen, vaikka poraamiseen. Sit tuntuu monta tuntia, että sydän hakkaa hirveetä vauhtia.
TIETYNLAISET IHMISET
Valehtelevat, itsekkäät, huomionhakuiset, riitaa haastavat, epäkiitolliset, rasistiset, eläimiä rääkkäävät, manipuloivat ym. samantyyliset ihmiset. Mä en niistä pidä.

Ja sit jos joitain muitakin pikkuärsytyksiä mainitsee... Niin mä en pidä hirveestä metelistä/ihmishälinästä, siitä äänestä kun aterimet kolisee kovaa astioihin tai päästää semmosen inhan inahduksen vaikka lautasta vasten, ajattelemattomista ja liikenteen vaarantavista autokuskeista, enkä kovasta tuulesta kävellessä (silmät ja nenä vuotaa heti ja hiuksien laittokin tuntuu monesti sillon turhalta). =D

Siinä ne enimmät taisi olla. Tämä oli vaan tämmönen kertomus minkä avulla opitte tuntemaan mua paremmin, olen superiloinen jos joku jaksoi jopa loppuun asti lukea. =) Laittakaa kommenttia jos teiltä löytyy samoja pelkoja tai inhotuksia.

Kivaa viikkoa kaikille! 💓💓💓

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti