maanantai 24. huhtikuuta 2017

Huulipunia ja -kiiltoja.

Heippa höppänät! =)

Nonni, pari viikkoa meni taas ihan hujauksessa.. :p Kuinka teillä meni pääsiäinen? Meillä meni ihan rauhallisesti, ei ollut mitään muuta erikoista suunniteltuna, paitsi että käytiin keilaamassa taas. =) Oli kyllä kivaa, vaikka seuraavat pari päivää piti taas kävellä ihan hölmösti kun lihaksissa tuntui. :p Niin ja näin niitä kavereita, oli kyllä mukavaa viettää iltaa yhdessä pitkästä aikaa. =)

Tulin kirjoittelemaan huulipunista ja huulikiilloista. Näitähän on kertynyt itselle ihan mukavasti, mutta laitan vaan muutamasta juttua. =)

Ensin Essencen Sheer & Shine huulipunat. =) Näistä on tullut mun uusia suosikkeja. Ne tuntuu huulilla todella kosteuttavilta ja "kevyeltä". Eihän nämä mitään pysyvimpiä huulipunia ole, että jos tarkoituksena on löytää pusuttelun ym. kestävä huulipuna, niin kannattaa siirtyä ihan muihin tuotteisiin. Mutta semmoiseen arkikäyttöön, töihin, salille tms. nämä käy mun mielestä vallan loistavasti. =)
Essence Sheer & Shine, Legenberry

Yllä on sävy 16 - Legenberry. Vähän tuommoinen pinkkiin tai lilaan menevä. Swatcheissa muistaakseni on alempi viiva semmoinen kun olen vaan kerran vetänyt sillä huulipunalla, ja ylempänä olen vähän enemmän "hinkannut" sitä puikkoa. =) Eli näillä ei tosiaan mitään kovin paksua ja peittävää kerrosta tule, mikä käy mulle ihan hyvin, erikseen on sitten huulilakat tms. jos semmoista kaipaa. Seuraavissa kuvissa on sitten sävy 15 - Brick is chic! Tykkään siitäkin todella paljon, ja se on tuommoinen enemmän ruskeeseen menevä sävy. =) Molemmat olen ostanut Tokmannista ja hinta oli 2,49€/kpl.
Essence Sheer & Shine, Brick is chic!











Sitten muutamat huulikiillot. Mä olen tooodella huono käyttämään huulikiiltoja. :p Mutta aina välillä semmoista kaipaa ja/tai tarvitsee, joten on niitäkin tullut muutama hankittua. =) Nyxin Butter glosseja kehutaan aika paljon, mutta mä en oikein ymmärrä mikä niissä on niin hienoa. Moni sanoo, että ne tuntuu huulissa paremmilta kuin muut huulikiillot, mutta mä en mitään hirveen huomattavaa eroa huomaa. Itseltä kyllä löytyy Butter gloss sävyssä Sugar cookie. Onhan se ihan söpö pinkki kyllä. =)
Minulla on matkakoossa myös Bobbi Brown:in huulikiilto sävyssä Crystal (väritön), se on oikein kelpo tuote. =) Sitten on Seppälästä ostettu The brilliant lip gloss sävyssä 01 - Marshmallow. Siinä väri on kyllä hyvin olematon, että melkein sitäkin voisi värittömäksi sanoa. Tuoksuu kyllä hyvälle, aika imelällekin, tiedä vaikka sävyn nimi on tullut sen perusteella. :p Sen hinta oli normaalisti 5,95€, mutta minulla oli -40% etuseteli, joten hintaa jäi vaan 3,57€. (Moni käyttäisi varmaan tuollaisen etusetelin vaatteisiin, mutta kun niille ei ollut silloin mitään tarvetta ja halusin kuitenkin sen etusetelin jotenkin hyödyntää, niin ostin tuon sitten. =D ) Löytyy myös Essencen XXXL Shine lipgloss. En muista hintaa, mutta varmasti oli myös edullinen, kuten nuo muutkin Essencen tuotteet. =) En ole hetkeen tuota käyttänytkään, mutta muistelen ettei sekään mitenkään pöllömpi huulikiilto ole. =)
Noita värittömiä huulikiiltoja ajattelin hyödyntää myös siten, että sekoitan oman huulikiillon niistä ja 12 Flash Color Casen väreistä. =) Tämä on kyllä ollut suunnitelmissa jo pitkään, saa nähdä milloin saan sen aikaiseksi... =D

Siinäpä ne. Toki itseltä löytyy, kuten jo mainitsin, vaikka kuinka paljon huulipunia, mutta noista Sheer & Shine huulipunista halusin nyt mainita kun olen niihin tykästynyt ja huomaan että aika usein tulee käytettyä. =) Mä alan nyt syömään ja varmaan askartelemaan taas korttejakin. :p Kivaa viikkoa teille kaikille ja nähdään taas! 💜💜💜

1 kommentti:

  1. Löytyipä kuitti vielä. :p Eli Essence XXXL Shine lipgloss maksoi Halpa-Hallissa 2,19€. =)

    VastaaPoista