tiistai 24. lokakuuta 2017

Kokeilussa L'oreal infallible fixing mist

Moikka höpsykät! =)

Tulin kertomaan mun uusimmasta sijoituksesta. Otsikosta varmaan jo jokainen ymmärtää mistä on kyse.. :p Eli nyt on arvosteltavana L'oreal infallible fixing mist (100ml).
Mun edellinen meikinkiinnityssuihke loppui tuossa joku aika sitten. Ja mullahan oli semmoinen parin euron pieni puteli, minkä olin ostanut sillä Tuurin reissulla. =) Ihan ok tuote se oli, tuntui että iho pysyy vähän kauemmin mattana kuin mitä ilman sitä. Mutta se tosiaan loppui ja ajattelin, että jotain pitää ostaa tilalle. Laitoin kysymystä yhteen Facebookin kosmetiikkakirppariryhmään, että mikä olisi hyvä marketeista saatava meikinkiinnityssuihke. Kommentteja ei tullut montaa, mutta ne kaikki oli sitä mieltä, että L'orealin on paras. Googletin myös tuotteen, ja kaikki kehui sen maasta taivaisiin, joten sitä piti lähteä etsimään sitten... :p

Meidän paikallisessa Citymarketissa putelin hinta oli 10,90€. Joistain jutuista olin lukenut, että oli maksanut vähemmän, niin vähän harmittelin, että miksi tuolla oli niin kallista. Päätin, etten heti sieltä osta, vaan käyn katsomassa paljon Prismassa maksaa, mutta mutta... Citymarketissa olikin sitten yksi päivä L'orealin tuotteita -40%. =D Eli hintaa jäi loppujen lopuksi 6,54€.. Tottahan mä sen sillä hintaa ostin. :p

Ohje neuvoo ravistamaan pulloa hyvin ennen aineen suihkuttamista, saman neuvon oli moni muukin kirjoittanut nettiin. Pohjalla nimittäin on (kuulemma) puuteria, ja ilman kunnon ravistelua se jää kasvoille näkyviin valkoisina pilkkuina. Tai siis näin olen lukenut, itse ilmeisesti olen ihan onnistuneesti ravistanut purkkia, kun ei ole pisteitä näkynyt. :p Pullon pohjalla näkyykin pari kuulaa heiluvan kun kunnolla katsoo. =)
Siellä se puuteri on. =)
Kuulat pohjalla. =)
Ravistamisen jälkeen.
Tuoksu on mun mielestä ihana. Vähän kuten jokin kukkainen hajuvesi olisi, mutta ei tuoksu liian vahvasti ainakaan mun nenään. Suihke tulee aika voimakkaasti ja tasaisesti, ja itsellä riittää ehkä noin 4-5 suihkausta. Tämä kuivuukin melko nopeaan, se on hyvä. =)

No, mulla ei sitten hetkeen ollutkaan oikein mitään menoja tai tekemistä, missä olisi päässyt kunnolla testaamaan tuotetta. Yksi päivä kotona ollessa ajattelin, että laitanpa vaan nopeasti hieman peiteainetta tiettyihin kohtiin kasvoista, kevyesti puuteria, ja sitten suihkuttelen tuota päälle. Eli halusin nähdä kuinka se pärjää, kun alla ei ole primeria eikä meikkivoidetta ym. =) Ilman kunnon pohjustusta siis. Päivän olin ihan kotosalla, eli mihinkään kunnon hikoilutestiin tuote ei joutunut, mutta normipäivänäkin mun kasvot rasvoittuu hyvin helposti, ja kiiltää. Kyllä kasvot illalla mun mielestä näytti paljon vähemmän kiiltäviltä, mitä ilman tuota olisi ollut. =) Pitäisi kyllä vielä kokeilla ihan ilman mitään tuotteita, ilman sitä peiteainetta ja varsinkin puuteria..

No sitten yksi päivä oli tarkoitus pistää tuote parempaan testiin.. Laitoin primerin, meikkivoiteen ym., ihan normaalin meikin siis. Päiväksi oli kaikenlaista tekemistä ja kaupoilla kiertelyä ja vesisateessa kävelyä jne. Ei vieläkään siis mitään himoliikuntaa, mutta edes jotain menoa. :p Sen huomasin, että jo kotona touhuillessa, tuntui että nenä ja otsa alkaa vähän kiiltämään, ja ennen ulos lähtemistä halusin jo lisätä hieman puuteria. Ei vaikuttanut lupaavalta. :/ Ajattelin, että ensi kerralla suihkutan tuota vähän enemmän kasvoille, jos se auttaisi. Sen puuterin lisäämisen jälkeen kyllä kasvot näytti ihan hyvältä loppuillan, eli kotio tullessa ei kiiltänyt mitenkään pahasti, se oli hyvä juttu. =) Huomasin myös, että mun ripsiväri ei levinnyt yhtä pahasti yläluomelle, mitä yleensä (siis kun on taivuttanut ripset ja ne kärjet osuu siihen kulmakarvojen alapuolelle.. tiedätte varmaan). =) Luulisin sen johtuvan siitä, ettei yläluomikaan rasvoittunut samalla tapaa.

Lomareissulla pääsin testaamaan parhaiten tuota suihketta. Joka aamu laitoin primerin, ja meikkivoiteen levitin tuolla fixing mistillä kostutetulla beauty blenderillä. Sitten normisti meikkivoide, peiteaineet ym., ja lopuksi suihkuttelin tuotetta kasvoille. Laitoin ehkä muutaman suihkauksen enemmän mitä aiemmilla kokeilukerroilla. Ja hyvin toimi. =) Jopa niinä päivinä, kun oli aikaisin herännyt ja ollut paljon hommaa, ja kotiutunut myöhään pitkän ajomatkan jälkeen (noin 16 tunnin päivä), kasvot ei kiiltäny mitenkään hirveesti. Ehkä nenän kohdalta eniten, mutta sekin näytti melkein semmoiselta "terveeltä hyvältä hehkulta", eikä rasvaiselta. :p Ehkä yhden kerran päivän aikana tuli halu laittaa puuteria hieman lisää, mutta mikään pakottava tarve sillekään ei ollut.
Loppujen lopuksi mun arvio on: 9/10. Ei tämä aivan ihmeisiin pysty, jos on yhtä rasvoittuvat kasvot kun mulla. Mutta kyllä aion käyttää tätä säännöllisesti, sen verran hyvin vaikuttaa. Ja varmasti joku semmoinen, jolla ei aivan mahdottomasti kiillä kasvot, saa tästä todella suuren avun. Suosittelen kokeilemaan tuota kikkaa, että sen beauty blenderin kostuttaa samalla tuotteella, luulen että se voi olla avuksi. =)

Pahoittelut pitkästä selostuksesta, ja siitä, ettei ole laittaa kertomusta kuinka tuote selvityi vaikka jostain liikuntakerrasta. :p Toivottavasti joku otti kuitenkin jotain selkoa kertomuksesta. Näkyillään taas, ja kivaa loppuviikkoa kaikille! 💗💗💗

1 kommentti: