tiistai 3. lokakuuta 2017

Sirkusta, soppareita ym. kivaa! =)

Heippa ihanuudet! =)

Nyt oli pakko tulla kirjoittamaan taas ihan vaan, että mitä kaikkea viime aikoina olen touhuillut. Koska nyt on ollut kivaa ja ihanaa ja lystiä ja vaikka mitä. =D Saapas nähdä kuinka pitkä tarina tulee.. Säästän parhaat loppuun. ;)

Poikettiin Savossa taas syyskuun alussa. Mun piti käydä taas hammaslääkärissä. En viitsi laittaa kuvaa, mutta ette usko kuinka hyvin taas ne rauhoittavat vaikutti. :p Mies oli kuvannu mua kun nukuin siinä odotushuoneessa. =D Siis istuin siinä kovalla penkillä ja torkuin pää alas päin. Että mua huvitti kun näin ne kuvat, ei ollut taas mitään muistikuvaa mistään (olin siis vielä hereilläkin ollessa poseerannut sille). =D Oli aivan ihanaa olla möksällä. <3 Käytiin myös katsomassa kissanpentuja, voi herttileeri kuinka ne oli söpöjä. =)
Kirppareilta olen tehnyt taas todella kivoja löytöjä, ainakin mun omasta mielestä. :p Löysin hauskan talvihatun. Ja olen ostellut myös muita vaatteita, mukeja ja joulukoristeita. =) Löysin myös edullisesti tuon Bio-Oil:in. Sitä aikoinaan hehkutettiin niin paljon, ja mietin myös sen hankkimista, niin nyt kun halvalla löysin, niin ostin kokeiluun. =) Onko teillä kertoa siitä hyviä tai huonoja kokemuksia? En ole ehtinyt kun vasta pari kertaa sitä laittamaan ja ainakin hyvin loppuu aina säärien kutina kun sitä olen laittanut. Ja siis pysyy useamman päivän kosteutettuna, ei tarvitse lisätä koko ajan. =) Hajusta tulee minulle mieleen mieto hyttysmyrkky. :p Sitten ostin myös Citymarketin outletista Max Factorin meikkivoiteen, maksoi vaan 9€. =) Sehän taitaa maksaa normaalisti jotakin 16,90€, tai sinne päin. Mulla on ennestään se sävy warm almond, nyt otin sävyn light ivory.
Sit käytiin sirkuksessakin. =) Oli todella kivaa. Viimeinen esitys oli aika hurja, siinä ajoi neljä jätkää moottoripyörillä metallipallossa. Varmaan moni nähnyt telkkarissa tuon tempun, mutta siinä vaiheessa hämmästyin kun se pallo aukes keskeltä kesken ajelun..! =D Se oli aika hurjaa.
Värjäsin hiukset taas pitkästä aikaa. Aineena mulla oli Garnier Nutrisse Cream ja sävy 10.1 (extra light pearl blonde). Ihan ok väri kai, lopputulos oli ihan hyvä. =) Mutta täytyy kyllä huomauttaa yhdestä asiasta.. Muistelisin (pakettihan meni roskiin jo ajat sitten), että takana luki jotain ihanasta/miedosta hedelmien tuoksusta, tai muuta vastaavaa... Niin aika tuju haju siinä värissä kyllä oli, kuten monessa muussakin hiusvärissä. :p Otti henkeen välillä. Hoitoainetta oli kyllä mukavan iso pullo mukana. =)
No mutta, sitten niitä ihan parhaimpia uutisia.... =) On parikin asiaa. Ensinnäkin, olisi muutto tiedossa. =) Ei siis virallisesti omalla kohdalla, mutta tavallaan käytännössä. Eikö ollutkin mukavan epämääräisesti kerrottu..? =D Mutta siis miehen kanssa päästään isompaan asuntoon, oon todella innoissani. Tuntuu, että meillä kävi kyllä hyvä tuuri sen asunnon suhteen. Hyvä sijainti ja se kämppä on aivan ihana. Montaa huonompaakin ehdittiin jo käydä katsomassa. :p Nyt tekisi mieli jo alkaa pakkaamaan ja tekemään tarvittavia hankintoja. :p

Mutta sitten vielä se toinen juttu. =) Löysin työkokeilupaikan! Työpaikka olisi tietysti vielä hienompi uutinen, mutta ne tuntuu olevan kiven alla, ja eihän sitä tiedä jos vaikka tämäkin jotain poikisi. =) Mutta paras osuus on se mihin olen menossa. Sinelliin!! =D Tiedätte varmaan, jos olette mun juttuja lukenut, että olen tosi innokas korttiaskartelija, niin mikäs tuota ihanampi paikka olisikaan. =) Pitää vielä odottaa, että työkkäristä tulee se päätös, että voin mennä, mutta uskoisin ettei siinä sopparissa ole mitään ongelmaa. =) Hommat alkaa vasta ihan kuun lopussa. Olen todella innoissani siitä. =) Tässä on ollut paljon aiheita juhlia..
No mutta tässä olikin juttua jo ihan hyvin, kiva jos jaksoit kokonaan lukea. =) Toivottavasti teilläkin on mennyt mukavasti. =) Nähdään taas! 💛💛💛

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti