keskiviikko 22. helmikuuta 2017

Maybelline meikkivoide ja Body Shopin balsami.

Moikka taas kaikki kamut! =)

No nyt tulee juttua muutamasta iiiihanasta löydöstä, molemmat on ollu vaan hetken käytössä, mutta olen jo ihan myyty. =)

Eli toinen on meikkivoidelöytö, ostin tämän K-Citymarketista jostain outlet -nurkkauksesta ja maksoi vaan 5€. =) Kyseessä on Maybelline Dream Velvet Soft Matte Hydrating Foundation, ja itelle otin sävyn 01 Natural. En oikein tiedä miksi tämä oli siellä tuotteiden joukossa, olisko purkki muuttanut ulkomuotoaan ja haluttiin näistä vanhan tyylisistä eroon, vai onko poistuva tuote. Toivottavasti vaan se ulkomuodon muutos olisi syynä..
Mun mielestä tää on aivan loistavaa meikkivoidetta. =D Sopii ainakin mulle. Tämä tekee mun ihosta todellakin samettimaisen tuntuisen, mutta parasta on juurikin se semmoinen mattamainen lopputulos, mikä ei myöskään tunnu mitenkään kosteelta tai tahmealta. Jos jollakin on todella kuiva iho, niin sitten en ole varma, että sopiiko, ehkä semmoiselle ei ole aivan se sopivin tuote. Mutta mun mielestä ihan hyvä semmoiselle jolla on sekaiho tai ehkä myös rasvaiselle iholle. =) Tämän kanssa nimittäin tuntuu siltä, että puuteriakaan ei tarvitse, lopputulos näyttää aika hyvältä ilman sitäkin. Toki puuteria laitan tämänkin päälle, mutta huomattavasti kevyemmin ja vähemmän kuin muiden meikkivoiteiden kanssa. =) Olen myös ollut huomaavinani, että tämä pitää mun ihon hyvän näköisenä myös vaikka olisikin vähän aktiivisempi päivä. Siinä vaiheessa kun muiden meikkivoiteiden kanssa naama jo kiiltää, tämä ei näytä aivan hullulta. :p Olen siis todella tyytyväinen tähän! =)

Ja sitten, toinen ihana löytö... =) The Body Shop Wild Argan Oil Miracle Solid Oil For Body And Hair. (Melkoinen nimihirmu =D ) Mä halusin löytää jonkun monikäyttöisen balsamin itselleni, semmoisen mitä voi käyttää ihon kuiviin kohtiin, mutta myös huuliin. Body Shopista löysin sitten tämän, ja hintaa oli 12,90€. Ja tässähän lukee jo nimessäkin, että soveltuu myös hiuksiin laitettavaksi. Hiuksiin en ole tätä vielä itse kokeillut, jotkut on vihjannut, että tosi ohuisiin tai hentoihin hiuksiin voisi olla liian tujua tavaraa, mutta saa nähdä. Ajattelin ainakin kokeilla siloittaa latvoja tällä. =) Olen enimmäkseen huuliin tätä käyttäny.
Tuote sisältää paljon hypetettyä Argan-öljyä, mutta myös muutamaa muutakin ravitsevaa ja luonnollista ainesosaa. Täältä pääset verkkokauppaan, josta voit ostaa tuotteen, tai voit lukea tarkemmin tuoteselosteen ja käyttöohjeet. =) Tuoksukin on mun mielestä ihan hyvä, saatan joskus nuuhkaista purkkia kun otan ainetta sieltä. :p Eikä ole ollenkaan liian voimakkaan tuoksuinen.
Sen verran mainitsen vielä, että mun luottotuote huulille tähän mennessä on ollu Blistexin huulirasvat, ja ne tuskin häviää kuvioista ihan äkkiä mihinkään. =) Varsinkin siis nuo kaksi mistä laitan kuvat alle. Pyöreä rasia kulkee aina mulla housujen taskussa, ja puikko on sohvapöydällä. Molemmat on siis päivittäisessä käytössä. =)

 Semmoset tällä kertaa. Oletteko te kokeilleet mitään näistä tuotteista, mitä olette tykänneet? =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti