lauantai 4. helmikuuta 2017

My favorite things.

Moikka mussukat! =)

Nyt ei tule mitään tuotearvostelua. Tulin höpisemään ihan muuten vaan. On jotenkin todella laiska olo ja tämmönen normaali naputtelu ja asioista juttelu on niin rentoa, niin sopii hyvin tähän hetkeen. :p Aiheena on asiat joista tykkään. En tiedä kiinnostaako ketään edes lukea, mutta jos haluaa tietää millanen eukko täällä kirjottelee, niin tämä voi vähän valaista asiaa. =)

Sitten aloitetaan.

TIIKERIT! =D
Tuotanoinnii.... Tää taitaa olla aika selvä juttu jo? Tuolla sivun yläreunassa semmonen köllöttelee ja muissakin päivityksissä olen asiasta maininnut (tai on näkyny niitä tyynyissä tai tauluissa tms). =) Mutta juu, mun mielestä ne on niin älyttömän ihania eläimiä! Niin kauniita ja upeita. Ja voimakkaita. Ei voi kun kunnioittaa niitä. 💖 Ja jos tarkkoja ollaan niin eniten tykkään siperiantiikereistä. =) Mä en ole aivan varma mistä mun innostus tiikereihin lähti, mutta mä muistelen että siihen vaikutti yksi ohjelma minkä näin telkkarista. Sen nimi on Awesome Pawsome, löytyy Youtubestakin osissa jos kirjottaa "Awesome pawsome tiger island". Se kertoo yhden pentueen neljästä tiikeristä ja niiden ensimmäisestä elinvuodesta eräässä Australialaisessa paikassa. Olisi kyllä mahtavaa kun joskus pääsisi sinne, kun siellä pääsee koskettamaankin tiikereitä. =) Ja, sitten joku päivä kun uskallan ottaa ensimmäisen tatuoinnin (tai on varaa), niin se on tiikeri tietysti. :p
Kuva Pixabaysta.
TÄHDET/AVARUUS/MAAILMANKAIKKEUS
Yksi mun lempipuuhista talvella, on katsoa kirkkaana yönä taivaalle, ja hämmästellä kaikkia niitä tähtiä. Mä en tiedä... musta se on vaan niin ihanaa ja kaunista. =) Koitan bongata tähdenlentoja tai mitä tahansa liikkuvaa (kerran näin semmoisen tulipallonkin, oli aika hieno), ja sitten muun ajan vaan hämmästelen sitä kuinka pieniä me ollaan tässä maailmankaikkeudessa. Se on oikeasti niin suuri ja hämmästyttävä ja täynnä mahdollisuuksia ja omituisuuksia, että vetää hiljaiseksi aina kun sitä jää miettimään. =) Pitää vaan muistaa hiljentää kävelytahtia jos kesken liikkumisen jää tuijottamaan, aina pelottaa että kävelen jotain tolppaa päin ja näen triplaten lisää niitä tähtiä. =D =D
Kuva Pixabaysta.
KOMEDIAT
Mä en katso kauhua. Enkä trillereitä. Tai oikein mitään muutakaan synkkää. Tämä pätee siis nyt sekä sarjoihin, että leffoihin. Draamat vielä menee, mutta siis komediat on mun lemppareita. =) Ja jos nyt joitain mainitsen niin Frendit uppoaa edelleen hyvin, ja kaikenlaiset puolen tunnin amerikkalaiset komediasarjat. Esmes Rillit huurussa on todella hyvä. =) Ihanaa kun alkoi taas näkyä uusia jaksoja hetki sitten. Sit tulee katsottua Poikamiesboksia, Telenovelaa, Terapian tarpeessa ym näitä. =) Täydelliset naiset ja Greyn anatomia on kans mun ihan lemppareita, vaikka ne taidetaankin luokitella draamaksi. =) Leffoista on vaikeampi luetella mitään suosikkeja, siis komedioista. Niitä on monia hyviä. =)

PSYKOLOGIA
Psykologia on kiinnostanu mua iät ja ajat, lukiossa kävin muistaakseni yhtä vaille kaikki ne kurssit. Mua niin kiehtoo ihmisten erilaisuus. Mikä saa ne toimimaan niin kuin toimii, miksi ollaan niin erilaisia? Kaikissa psykologian osa-alueissa on jotain mielenkiintoista, ja siis.... se on vaan niin kiehtovaa, en saa tarpeekseni aiheesta. =)
Kuva Pixabaysta.

VALKOVIINI JA MÄSSYT
Miksi...? MIKSI kaiken hyvän pitää olla aina epäterveellistä???! :p Miksei voisi vaan mässyttää naksuja ja prinkkuja ja juoda valkkaria? =) Mä olen nyt kohta kaksi viikkoa koittanu katsoa syömisiäni ja kyllä aluksi oli todella vaikeeta jättää kaikki turha mässyttely pois.. Ja valkoviini on siis juomana sen takia hyvä kun se ei röyhtäytä eikä juoksuta vessassa samalla tapaa kuin siiderit tms. =D Enkä siis tarkoita, että se on semmonen viihteelläolojuoma, vaan mä tykkään hemmotella ihan arkijutuissa itseäni katsomalla just niitä Täydellisiä naisia, polttelemalla kynttilöitä ja maistelemalla viiniä. Se on mun hemmotteluhetki kun on ne kaikki kolme. =)
Kuva Pixabaysta.
VÄRITTÄMINEN/MAALAAMINEN
Ja tiedättekös... mä värittelin jo ennen kuin aikuisten värittämisestä/värityskirjoista oli edes mitään juttuja tai oli "in". :p Mä tein niin, että etsin netistä värityskuvia ja tulostin ja väritin niitä. Ja tänä päivänäkin värittelen ahkeraan. Mulla on semmosia värityskuvakortteja, nyt oon taas muutaman päivän kuluttanu aikaa niiden parissa. Laitan alle jotain kuvaa. =) Ja nyt uusin innostus on toi maalaaminen. Ostin joku aika sitten akryylimaaleja ja oon testaillu niitä, tän vuoden ystävänpäiväkortit tein maalaamalla. =)

Noi värityskuvakortit on siis semmosia missä on toisella puolella paikka osoitteelle, eli ne voi lähettää postikortteina. =) Ne, ja noi akryylimaalit, on hankittu Tigeristä. (Oi että se on ihana kauppa :p ) Toi korttivihko maksoi ehkä jonkun... 4€? Ja maalit oli kai 3€. Eli aikas edullista. =)

Siinä kai semmoset isoimmat tai tärkeimmät jutut. Tottakai tykkään vaikka mistä muustakin. Pitkään nukkumisesta, jäätelöstä, saunomisesta, haleista, meikkaamisesta (no daaa! =D ) ja sen semmosista asioista. =)

Mistä asioista te pidätte eniten? =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti