maanantai 27. helmikuuta 2017

Muutama Essencen tuote.

Heippa taas kaikki! =)

Ajattelin tulla kirjottelemaan muutamista Essencen tuotteista. Mä olen tykästynyt merkkiin, koska se on todella edullinen, mutta silti niiltä löytyy joitain ihan kelpo tuotteita. Se, että jokin on hyvää mutta halpaa, on tämmösen pihin (lue: köyhän) ja kosmetiikkarakkaan ihmisen unelmayhdistelmä. =D Aloitetaan mun suosikista..
Yksi parhaista tuotteista, mitä Essencellä on tarjota, on All About Matt! fixing compact powder. Ennen olin käyttänyt jotain Yves Rocherin irtopuuteria ja Lumenen puutereita ym, mutta tän kanssa huomasin selvän eron. Tää pitää ihon mattana todella hyvin. Aika varmasti parempiakin puutereita löytyy jos haluaa sen useamman kympin siihen sijoittaa, mutta tää on kyllä ihan huipputuote hintaisekseen. Tarkkaa hintaa en muista/tiedä, näitä ostin kerran Tokmannilta muistaakseni 2kpl noin 7 eurolla. =)
Ostin tässä yksi päivä toisenkin Essencen puuterin, Camouflage 2 in 1 powder & make-up. Tokmannilta tämäkin, ja hintaa oli 4,39€. Sävy on 10 ivory beige. Tää tuntuu kyllä ihanalta puuterilta, mutta ei ole mun mielestä ihan yhtä hyvää kuin tuo toinen. Plussaa ehdottomasti on tuo rasiassa oleva peili, se on matkoilla kätevä, mutta vielä kätevämpää olisi kun mukana olisi jokin levitysvälinekin. :p

No sitten... Yksi päivä ajattelin, että hei.. Kyllä mä jonkun highlighterin ehkä tarttisin. :p En ole ollu niistä aiemmin mitenkään erikoisen innostunut, mutta mietin, että kyllä semmoselle käyttöäkin varmaan on. =) No tottakai mä koitin taas löytää jonkun edullisen version, ja hirveen monelta kuulin, että Essencen tietyt luomivärit sopii siihen hommaan hyvin. =)
Moni kehui sävyä The grammy goes glammy, mutta sitä ei ollut siellä kaupassa mistä etsin. Olin kuitenkin Youtubesta löytäny vinkin, että sävy Snowflake on kans aika hyvä siihen hommaan, ja sen sitten löysinkin. Ja mun mielestä toimii vallan hyvin..! =) En ole kertaakaan tätä edes luomivärinä käyttänyt, aina vaan highlighterina. Ja hinta? No taas huikeet 1,99€! =D Koitin saada otettua edes jonkinlaisen kuvan siitä hohdosta mitä sillä voi tehdä..

Essencen huulipuniakin löytyy kyllä tuolta kaapista, mutta laittelen niitä johonkin toiseen juttuun sitten. =)
Nauhottelin viime yönä Oscar-gaalan, niin laitan sen tuohon taustalle pyörimään ja alan tekemään joitain kotihommia. Katsoitteko te Oscareita, kenellä oli kaunein mekko?? :p Menikö palkinnot oikeille elokuville/näyttelijöille? =)

Kivaa viikkoa teille kaikille! 💜💜💜

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti