lauantai 18. helmikuuta 2017

Savossa taas, näin on päivät menny.. =)

Moikka murmelit! =)

Tulin taas höpisemään niitä näitä. :p On kyllä parit tuotteetkin tullut taas tutuiksi tässä viime päivinä, mutta en ole ehtinyt kuvailemaan niitä vielä, niin niiden arvostelut saa odottaa vielä hetken. Tulin sitten vaan kertomaan että mitä olen viime päivät/viikot touhuillut. =)
Reissasin viime viikolla taas Savoon. =) Mulla oli samalla viikolla neuvolassa käynti ja hammaslääkäri. Ei mulla niistä ole sen enempää kerrottavaa, mutta olin taas ihanan sekaisin siellä hammaslääkärissä, kun mun onneksi ne rauhoittavat tehos taas todella hyvin. :p Piti äipältä (oli saattajana) kysyä jälkikäteen että mitenkäs se reissu tarkalleen ottaen meni, kun olin ihan omissa maailmoissa ennen huoneeseen menoa. =D Niin ja pari päivää sen jälkeen oli kyllä pirun kipee hammas, se ei ollut ollenkaan kivaa, särkylääkettä meni aika paljon eikä nukkumisesta meinannut tulla mitään. Mutta onneksi se on taas hetkeksi ohi. =)
Pakkasaamu neuvolaan mennessä.
Näin hieno sää hammaslääkäristä lähtiessä. =)
Yhtä tyttökaveria näin kanssa, ja lähettelin ystävänpäiväkortteja. =) Mua surettaa kyllä vähän kun nykyään kukaan ei enää laittele kortteja. Kaiken on korvannut tekstarit tai facebookviestit tms. =( Postin mainos kuvasi hyvin mun ajatusmaailmaa. Siinä näkyi että tulisi tekstarina ystävänpäiväviesti, ja sitten oli joku kysymys, että lämmittikö mieltä. Tai jotain sinne päin.. Niin ei se oikein lämmitä. Miksei kukaan enää laita ihan oikeita kortteja? =( No, mä ainakin lähetin muutaman, toivottavasti niistä oli iloa saajilleen. =) Mieheltä sain ihania kukkia ja muutaman pienen paketin. 💗


Tällä viikolla on mennyt jonkin verran aikaa tapetteja, laattoja ja maaleja valitessa. Mökkiin. Käytiin Kuopion RTV:ssä, siellä saatiin kyllä hyvää palvelua. =) Ja päästiin ihmeen helposti yhteisymmärrykseen, että mitä valitaan. =D Pääsin kans kiertelemään vähän kirpparia, sieltä löytyi miehelle rannekello ja itelle hajuvesi. (Taas uusi hajuvesi, en mä kyllä enempää tarttisi. :p Ehkä joku kerta laitan omasta valikoimasta vaikka jotain juttua kans.)
Maisemat auton ikkunasta kun Kuopiosta kotiuduttiin.


Niin ja käytiin yksi päivä hohtokeilaamassakin! Oli mahtavaa! =D Jonkin verran jännitti kyllä, en ole keilannut kun ihan vaan pari kertaa elämäni aikana, ja viime kerrastakin on jo varmaan 3-4 vuotta. =) No alku olikin aika kankeeta, pallo halus mennä koko ajan vasemman puolen ränniin. :p Koitin saada keskemmälle sitä niin sitten meni oikean puolen ränniin. =D No tätä jatkui jonkun aikaa, ennen kuin koitin yhtä uutta keinoa osua, ja peli parani huomattavasti. Olin ihan ihmeissäni että kuinka paljon se yksi muutos auttoi..! =) Sain ehkä ekalla kierroksella 51 pistettä ja toisella 93.. Mutta kolmannella kierroksella tuli melkein vaan kaatoja. =D Ja kuten kuvasta näkyy niin pisteetkin oli huomattavasti paremmat sitten. =) Oli kyllä todella kivaa, mutta tänään kävelen ihan pöhkösti kun toisen jalan takareisi on ihan hemmetin kipee.. :p

Kengät oli komeet. :p Ja itse asiassa todella mukavat jaloissa.


Kattokaa nyt noita kauniita äksiä..! =D
Ei nyt äkkiä tule mieleen mitään muuta kummallista, mitä olisi tapahtunut. Lyhyesti siis: Hammaslääkärissä käynti on edelleen inhaa. Lähettäkää ihmiset kortteja. Shoppailu on kivaa. Ja keilaaminenkin on todella hauskaa. =D

Toivottavasti teillä on ollut kivaa myös. =) Nähdään taas, ja nautinnollista viikonloppua teille kaikille! 💝💝💝

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti