tiistai 2. toukokuuta 2017

Vappu ja askartelushoppailut.

Heippatirallaa! =)

Mitäs teille kuuluu? Toivottavasti kevät on mennyt mukavasti. =) Enää ei ole pitkä aika kesän lomiin ja juhliin, vaikka toi sää muuttuukin vielä aika tiuhaan tahtiin. :p

Mä tulin kertomaan ihan vaan, että kuinka meillä meni vappu, ja sitten yhdestä askarteluun liittyvästä ostoksesta. Olen siitä todella innoissani. =) Mutta käydään ensin se vappu läpi..
Mun vappupallo. =D
Vapun aatonaattona, eli lauantaina, mentiin käymään mun veljen ja hänen perheen luona. Matkaa sinne oli noin 220km. Pysähdyttiin ihan hetken mielijohteesta Porvoossakin matkalla. Vähän autolla ajeltiin siinä vanhan kaupungin luona, oli todella kivan näköistä, mutta tietysti hienompaa olisi ollut jos ei olisi ollut ihan noin harmaata. Tykkäsin hirveesti siitä kun kaikki talot on niin värikkäitä, se piristi juurikin semmoisena harmaana päivänä sitä maisemaa. =) Sitten poikettiin Brunbergin tehtaanmyymälässä. Ostettiin siitä vähän viemisiä mukaan. :p Jos mä en olisi tässä sitä painoakin pudottamassa (by the way, nyt oon saanut 10kg pois, olen siitä todella iloinen), olisi varmaan omiinkin kaappeihin tehty vähän täydennystä. =D Mutta jätettiin ostamatta, mä olen muutenkin enemmän suolaisten perään niin ei tehny edes niin vaikeeta olla ilman. :p


Pus pus! :p

Veljen luona ei tehty muuta erikoista kun syöpöteltiin, kahviteltiin ja vaihdettiin kuulumisia. =) Ja mä paijasin koko ajan niiden hauvelia, oli kiva päästä leikkimään koiran kanssa pitkästä aikaa. =) Meidän oli tarkoitus olla ihan iltaan asti eikä pitää hirveetä kiirettä poislähdön kanssa, mutta mutta... Se keli. Lunta alkoi tulla joskus iltapäivällä ja meillähän oli toki kesärenkaat alla. =( Niin siitä syystä lähdettiin jo alkuillasta ajelemaan takasin ja oli ihan hyvä, että lähdettiin. Piti ajaa todella hitaasti kun se keli oli niin surkea. Jännitti kyllä jonkin verran reissata, mutta onneksi oli hyvä kuski ratin takana ja päästiin turvallisesti kotiin. =)

Vappupäivänä käytiin torilla ja kaupassa. Sain tuon vappupallon mikä näkyy ylempänä, puhaltelin saippuakuplia, askartelin, soittelin iskälle, kokkailin ja sen semmoista. Ihan rauhallista olemista. =)

No sitten ne askartelushoppailut... =) Mulle tuli tuossa jokin aika sitten mieleen, että kun paljon olen katsonut videoita ja nähnyt kuinka stansseja käytetään askartelussa, että semmoinen jokin kuvioleikkuri olisi aika kiva. :p Ja ehkä eniten olin kuullut Big Shot:ista. Niin mä tutkailin niitä juttuja ja mietin, että hitsi.. mä haluan semmoisen. =) No mutta, sehän ei mikään halpa laite ole..! Etsin ja kyselin ensin käytettyjä, mutta ne harvat mitä löysin olevan myynnissä, maksoi silti aika paljon. Niin päätin sitten, että kun melkein samalla hintaa saan käyttämättömän ja takuussa olevan, niin ostan sitten uuden. =) Mulla oli Sinelliin -20% alennuskoodi, niin katselin että sieltä saisin melkeinpä edullisimman laitteen ostettua. Ja, tuossa keittiön pöydällä se nyt on! =D Iiihana vekotin, mutta nyt vaan harmittaa kun mulla ei ole kun vaan pari pientä ja yksinkertaista stanssia ja kohokuviointijuttua, etten pääse sillä vielä ihan niin paljon tekemään mitä haluaisin. Olen Ebaysta, luonnollisesti, tilannut niitä lisää, mutta siinä kestää aikansa ennen kun saapuvat perille. =)
Siinäpä ne enimmät. =) Kiva jos jaksoit lukea loppuun asti. =) Taidankin lähteä tästä taas jatkamaan askarteluja pian, ehkä ensin voisi käydä takapihalla hetken fiilistelemässä tuota säätä. :p Aurinkoista viikkoa teille kaikille! 💖💖💖

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti