keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

L'oreal True Match Minerals, tätä mä olen odottanut.

Moro taas! =)

Mä tulin kertomaan vähän paremmin synttärilahjoista ja Tallinnan ostoksista. =) Enimmäkseen tuosta L'orealista, mutta jotain pientä muutakin otan puheeksi.

Elikkäs... Yksi mun synttärilahjoista oli L'oreal Paris True Match Minerals meikkivoide. Mä olen niiiin kauan miettinyt, että tätä tekisi mieli kokeilla, mutta kun hintaa taitaa olla (paikasta riippuen) noin 20 euroa, niin en sitten ole raaskinnut ostaa. Nyt se oli Citymarketissa puoleen hintaan (9,90€), vihjasin siitä miehelle, niin olihan sekin paketissa odottamassa. =D Mä en ollut ihan varma edes, että oliko tämä meikkivoide vai puuteri, kun olen nähnyt sitä Youtubessa käytettävän varmaan molempiin tarkoituksiin, mutta kyllä tää tais mineraalimeikkivoide olla. Puuterimainen semmoinen. En tiedä, hyvin sekavaa tämmöiselle, joka ei ole koskaan näitä käyttänyt. :p Aina olen laittanut ensin semmoisen litkumaisen meikkivoiteen ja myöhemmässä vaiheessa erikseen puuterin. =) Mutta nyt pistettiin rutiinit uusiksi..
Sävy on siis Golden Ivory. Mä vähän jännitin, että onko tämä mulle pikkusen liian tummaa tai oranssimaista, mutta kyllä tämä mun naamaan taitaa sopia. :p Ja kun kesä on tulossa niin koko ajan varmasti vaan paremmin ja paremmin sopii omaan ihon sävyyn. Mä toimin tämän kanssa siis siten, että ensin levitän peiteainetta silmien alle, nenän pieleen ja mihin nyt vaan tarviikin, koska tämä on puuterimainen niin sen levittämisen jälkeen peiteainetta ei kannata alkaa enää laittamaan. Itse käytän aina myös valokynää tiettyihin kohtiin silmien alle, laitan sitä myös ennen tätä.
No sitten se itse levitys.. Tästä olin kanssa nähny vaikka mitä vinkkejä ja mielipiteitä, mutta tekemällä ja kokeilemalla sitä taitaa oppia parhaiten. :p Eli mä tein ensin niin, että tiputtelin tuolta säiliöstä ainetta tuohon kirkkaaseen kanteen ja ajattelin ottaa siitä tuolla sudilla. No mutta kun se suti on liian lyhyt siihen hommaan..! :p Ajattelin siis, että jatkossa tiputtelen sitä yhteen vanhaan puuterirasian kanteen ja otan siitä sitä siveltimeen. Ekalla kerralla siis tein senkin, että sain ainetta otettua. =) No sitten mä huomasin, että vaikka tuollakin siveltimellä voi tulla toimeen, niin oli se vähän liian karhea mun naamalle. Vaihdoin siis sivellintä. Tuon säiliön reikien päällä oli suojatarra ja siinä ohjeistettiin kääntämään rasiaa ympäri kun suti on vielä paikoillaan, ja sitten ottamaan siitä reikien ympäriltä ainetta sutiin. Voihan sitä niinkin tietysti käyttää jos haluaa, ja siitä syystä tämä on esimerkiksi joitain lyhyitä reissuja ajatellen aika kätevä tuote. Kun sulla kulkee se suti mukana samassa kipossa. =) Eli ei ole ollenkaan pakko käyttää niin montaa eri apuvälinettä mitä minä käytän.

No se lopputulos..? Mä kyllä tykkään. =) En tiedä nopeuttaako tämä pohjameikin tekoa mitenkään hirveesti, ehkä sitten kun pääsen kunnolla jyvälle ja myös siinä tapauksessa jos sitten puuteria en ala erikseen laittamaan. Tämän kanssahan sitä ei pitäisi tarvita, ja en kyllä minäkään ole hirveemmin laittanut, toimii aika hyvin ilman sitäkin. Primer on ihan hyvä idea laittaa ennen meikkiä, se auttaa vähän siinä, että lopputulos pysyy hyvänä kauemmin. Mun naama on tietysti hyvin rasvainen, että jossain vaiheessa iltaa varmaan voi vähän nenä ja otsa kaivata fiksailua, mutta kyllä tää aika hyvin kestää. =) Tuntuu myös ihan mukavalle kasvoilla, ja en tiedä kuvittelenko omiani... mutta jotenkin tuntuu, että kasvojen iho näyttää paremmalle nyt ihan meikittömänäkin. Jospa se johtuu siitä juuri, että iho pääsee tämän kanssa hengittämään paremmin, tai jotain. :p Olen kyllä tässä nyt ollut joitakin päiviä ihan ilman meikkiä niin voi toki johtua siitäkin. =D

Sain myös sydänaiheisen tuoksukynttilän ja lahjakortin shoppailemaan askartelutarvikkeita. =D Olen nyt hurahtanut kohokuviojauheisiin ja leimaamiseen niin ostin siihen liittyen tarvikkeita. :p Kuumailmapuhallin oli muistaakseni 19,90€ Suomalaisessa Kirjakaupassa, kohokuviojauheet Sinellistä oli 6,90€/kpl ja tuo "liimakynä" kohokuviointiin maksoi samassa paikkaa 3,20€. =)
Haluan vielä mainita yhdestä Tallinnan ostoksesta. Mä olen todella huono käyttämään poskipunaa, tuntuu että näin kalpeassa naamassa jo se luontainen punoitus on ihan tarpeeksi. :p Mutta mä nyt oon hetken miettiny, että semmoinen tosi "söpö" ja vaalea pinkki voisi olla ihan kiva ja halusin semmoisen ostaa. Siellä kaupoilla meni pää ihan sekasin kaikesta siitä tavaran määrästä niin en jaksanut aivan loppuun asti keskittyä ja vertailla kaikkea, mutta ostinkin sitten semmoisen mikä heti tuntui itsestä hyvältä. Ja se oli luomiväri. =D Merkki oli Dr Irena Eris (en ole koskaan tuommoisesta kuullutkaan) ja sävy oli Pure Pink. Se oli mun mielestä niin nätin värinen, ja oli vielä pienessä alennuksessa. Koitin saada semmoisen kuvan missä se väri näkyy edes jotenkin sinne päin. :p Olihan se nappi aika pieni, mutta ajattelin että välttämättä mä en hirveesti sitä edes tarvii, saa nähdä kuinka siihen poskipuna-ajatukseen tottuu. Sitten se käy kyllä luomivärinäkin. =) Hintaa sillä oli nyt alennuksessa 8,79€ (Siellä kassalla tajusin, että siellä ei pyöristellä, kun sain yhden sentin kolikon takaisin. Täytyykin heittää se rahapussista jonnekin pois).
Ostinhan mä tietysti itselleni taas vähän magneettia ja lumisadepalloakin, jotenkin tullut tavaksi hankkia edes jompi kumpi. =D

Ja sitten kuulkaas.. Halusin vielä mainita, että jos Viking Linella reissaatte, niin niiden laivan valkoviini on tosi hyvää ja edullista. Tai no, nämähän on mielipidekysymyksiä vaan, mutta siis jos mun mielipidettä kysytään niin näin se on. :p Lasillinen (16cl) maksoi 5€, ostin mukaan koko pullon ja sen hinta oli 9,50€. Kyseessä on puolikuiva saksalainen Freeclimber Riesling viini. Mä itse tykkään yleensä melko makeista valkkareista, niin jos olet samanlainen, niin suosittelen kokeilemaan tätä. =)
Eipä kai nyt tainnut olla oikein muuta. Alan valmistautumaan kaupoille lähtöön, lauantaina on taas junareissu tiedossa niin tarvii tehdä hankintoja vielä ennen sitä. =) Oikein mukavaa loppuviikkoa teille kaikille, pitäkää huolta toisistanne. =) 💛💛💛

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti