torstai 24. marraskuuta 2016

Garnier Respons Mythic Olive

Hei taas rakkaat lukijat! =)

Hmmm.... Mulla oli suoraan sanottuna ideana kirjottaa ihan muista jutuista tällä kertaa, mutta muutinkin mieltäni. Halusin tulla hehkuttamaan yhtä tuotetta. :p Ja kyseessä on siis Garnier Respons Mythic Olive shampoo ja hoitoaine. Tai tarkemmin sanottuna se hoitoaine, mutta mennään askel kerrallaan ja aloitetaan alusta... =)
Eli kaikki lähti siitä kun mies sanoi, että siltä alkaa shampoo loppumaan. Luonnollisesti siis meidän kylppäristä ei shampoo ihan heti lopu, kun itse hamstraan kaiken maailman pesuaineita, mutta eihän se tee mitään mun hopeashampoolla ym. semmosilla. =D Oli taas yksi hyvä syy ostaa jotain uutta kokeiluun. :p Nämä kaksi purkkia maksoi Citymarketissa yhteensä 6€, siellä oli siis joku tarjous, normaalisti nämä olisi ollu 3,90€/kpl. Tämä sarja on tarkoitettu erittäin kuiville ja käsitellyille hiuksille, ja ne sisältää neitsyoliiviöljyä. Ajattelin kun neitsytoliiviöljystä olen kuullut vaan hyvää, ja itsekin siitä tehny naamioita jne, että voisi olla shampoossakin hyödyksi ja tehokasta. =) Lisäksi purkeissa lukee, että kumpikaan ei sisällä parabeeneja. Itse en ole noihin parabeeneihin kiinnittänyt mitään huomiota eikä sillä ole merkitystä juuri minulle onko niitä vai ei, mutta hyvä uutinen tämä on tietysti niille, jotka koittaa niitä aineita vältellä. =)
Shampoon tuoteseloste.
Ensin vähän shampoosta... Mun mielestä tuoksu oli ihan hyvä, eikä liian voimakas. En oikein osaa kuvailla sitä kyllä mitenkään, vaikea sanoa mille tuoksui, mutta hyvälle kuitenkin. :p Tuote tuntui myös riittoisalta. Ensin ajattelin, että jos se johtui vaan siitä, että innoissani läträsin sillä, mutta seuraavalla kerralla vähän tunnustelin asiaa. Otin sitä siis sen verran mikä vähän mietitytti, että noinkohan se riittää, ja riitti se todella hyvin. =) Vaahtosi sillai kohtalaisesti ja hiukset tuntui ihan hyvältä jo senkin jälkeen. Ei mitenkään ultrasileiltä, mutta huonompaakin jälkeä on pelkällä shampoon pesulla saatu aikaiseksi.:p

Mutta se hoitoaine...! Siis jos rehellisiä ollaan niin mä otin näistä purnukoista kuvat heti aluksi niin sanotusti varmuuden vuoksi. Sanoin miehelle, että tuskin mitään niistä edes kirjoitan, kun ne on vaan shampoota ja hoitoainetta, ei niissä ole hirveesti mitään kerrottavaa. Mutta mutta... Toi hoitoaine kyllä vaatii pientä hehkutusta. :p Siinä vaiheessa kun levitin sitä hiuksiin, niin muistan jo ajatelleeni, että ai jaa... siinäkin voi olla eroja, että kuinka hyvin se hoitoaine levittyy hiuksiin. =) Kerrottakoon, että tällä kertaa mulla oli harvapiikkinen kampa mukana jolla levitin hoitoaineen oikein kunnolla hiuksiin, yleensä "kampaan" vaan sormilla sen aineen sinne. Mutta siis rehellisesti sanottuna juuri siinä vaiheessa, kun vielä sormilla siinä näpertelin, huomasin sen eron. Hoitoaine tuntui jotenkin "imeytyvän" heti hiuksiin ja joka puolelle, oli siis helpompi jotenkin saada se sinne kaikkien takkujen joukkoon. No mutta, eipä siinä vielä mitään hirveän kummallista. Sitten kun huuhtelin hiuksia, ajattelin, että kyllä mä tästä nyt ihan tosissani tykkään. Hiukset tuntui todella pehmeältä. Ja siis nimenomaan pehmeältä, ja sileiltä. Ei mitenkään liukkailta. Muut hoitoaineet on toki jättäny hiukset siloisen tuntuisiksi, mutta samalla vähän niinkuin... no liukkaaksi. :p Ja on tuntunu, että se hoitoaine ei ihan kokonaan oikeasti lähde hiuksista pois, vaan niihin jää semmoinen liukas "kerros" (Jopa yläselkää saa hinkata jonkin verran kun tuntuu, että se tarttuu hiuksista siihen ja ei siitäkään tahdo lähteä pois). Tän kanssa ei tuntunu ollenkaan siltä! =) Tuntui, että se hoitoaine huuhtoutui helposti ja hyvin pois, mutta silti se vaikutus jäi. =) Senkin vielä mainitsen, että mun hiukset on todella kärsineet, latvat on todella kuivat ja ne harottaa yleensä föönauksen jälkeen, vaikka olisin käyttäny hoitoainetta. Olen käyttänyt hoitoainetta ihan liian harvoin, että siinä mielessä vika on kokonaan mun, mutta silti.. Niin huomasin, kun näillä olin pääni pessy ja kuivannut hiukset, että latvatkin näytti paremmilta. =)
Hoitoaineen tuoteseloste.
Eli jos jotenkin koittaisi tän tarinan kiteyttää, niin se on näin: "Olen näihin todella tyytyväinen. Shampoo on ihan hyvää, hoitoaine mun mielestä loistavaa." =) Eli näistä tuli mun uudet suosikit. Niin ja jos joku miettii, niin mies osti seuraavalla kauppareissulla itselleen ihan muita shampoita, taisi hoksata, että näiden kanssa se ei saa hirveesti läträtä. =D

Oletteko te testanneet näitä? Tai muita Garnier Respons tuotteita? Mitä olette tykänneet? =)

2 kommenttia:

  1. Näät tän merkin ja nimenomaan Mythic Olive on ihan PARHAAT. Ostin kans kokeiluun kolmee eri tän merkin shampoota kokeiluun ja kahta eri naamiota, ja kyllä, voittaja molemmissa kirkkaasti oli Mythic Olive malli. En ole itse vielä kokeillut hoitoainetta mutta tämä teksti sai minut innostumaan. Pakko mennä kauppaan ostamaan :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole itse asiassa kokeillu edes niitä muita, kerralla satuin valitsemaan tämän ja ei ole ollut muille tarvetta. :p Naamiokin voisi varmaan olla todella hyvä, mutta olen vaan niin tuhottoman laiska käyttämään niitä.. =D Toivottavasti hoitoainekin tuntuu sitten voittaja-ainekselta. =)

      Poista