tiistai 30. toukokuuta 2017

Kotona käymässä, kuulumisia Savosta.

Moikka kaikille! =)

Olen ollut nyt taas hetken Savossa ja ajattelin, että tulen välillä laittamaan teille kuulumisia. =) Päivät menee niin nopeeta täällä kun on kaikenlaista menoa ja tekemistä.

Junamatka tänne meni todella mukavasti vaikka juna olikin aivan täynnä. Siinä mun vieressä ja ympärillä oli paljon semmosia vähän iäkkäämpiä naisia, jotka oli ollut laulamassa kuoroporukalla Helsingissä. Ne oli todella mukavia. =) Ravintolavaunussa yritettiin sitten myös katsella Suomen lätkäpeliä.

Ensin pääsin viettämään päivän ja illan serkun kanssa, käytiin terassilla. =) Seuraavana päivänä kävin siellä hammaslääkärissä, otettiin muotit niitä uusia purentakiskoja varten. Voin sanoa, että kyllä jännitti.... Kun mulle tulee tosi helposti se oksennusrefleksi niin pelkäsin, että kuinka sen suhteen käy. Muutaman kerran tuli vähän semmoinen yökkäilyolo, mutta kun ei antanut sen vallata ajatuksia vaan koitti keskittyä johonkin ihan muuhun, niin ihan hyvin se sitten loppujen lopuksi meni. =) Tietysti henkilökunnalla on suuri merkitys, tämä hammaslääkäri ja se ihana hoitaja tietää, että kuinka paljon voin jännittää, niin ne osasi rauhoitellakin sitten hyvin. =)
Yksi päivä kävin vanhempien luona. Ihastuin noihin kukkiin. =) Ja sain pitkästä aikaa taas äipän tekemää riisivelliä, ja Sihtileipää. Toi riisivelli aiheuttaa aina pientä hämmästystä kun kerron ihmisille, kun kukaan muu mun tuttu (ellei ole sukua sitten) ole tuommoisesta kai kuullutkaan. Onko teille tuttu juttu tuo riisivelli? =) No mutta kuitenkin, mun äippä tekee kyllä parasta riisivelliä maailmassa. :p

Sitten kohta olikin mun nimpparikahvit. =) Päätin vähän herkutella itsekin, noi Omar-munkit on vaan niin älyttömän hyviä...! =D Toi yksi munkero näyttää vähän kärsineeltä, kun melkein puolet kuorrutteesta jäi pussiin kiinni, koitin saada niitä takasin tuohon päälle. :p
Sitten mä olen järjestellyt taas paikkoja täällä asunnossa, ja sotinut muurahaisia vastaan. Ne on vallannu mun keittiön. =( Niin ja olen tietty askarrellutkin välillä. =) Myöhemmin tällä viikolla on terveystarkastuksessa käynti, ja sitten toinen käynti siellä hammaslääkärissä. Sovitellaan sitten sitä kiskoa suuhun.. =)

Siinä kai tärkeimmät menot ja häppeningit. :p Tietysti vähän koittanu nähdä kavereita ja pitää kai joitain kauppojakin vielä kierrellä ja sen semmoista pientä. =) Kirjoittelen teille taas lisää aika varmasti ensi viikolla, kun olen takaisin etelässä. Kivaa ja aurinkoista loppuviikkoa teille kaikille! 💛💛💛

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti