maanantai 22. toukokuuta 2017

Silmien rajaamisesta, tutkailussa Essence ja Maybelline.

Heippa taas! =)

Kuinkas teillä on mennyt? =) Tulin juttelemaan muutamasta silmien rajaustuotteesta, mitä olen itse kokeillut. Olen maininnut tuolla joskus aiemminkin sitä, että mä olen siinä hommassa ihan avuton. :p Tai ehkä nyt viime aikoina jotenkuten alkanut sujumaan, mutta ei se kyllä helppoa ole.. Mutta helpompaa, jos on itselle sopivat tuotteet. =)

Ensimmäisenä Essencen Superfine eyeliner pen, waterproof. Kokeilin tätä kaupassa jo testeristä kädelle, annoin hetken kuivua ja kokeilin kohta, että kuinka helppo on hangata ihosta pois. Se ei liikkunu mihinkään! =) Ajattelin, että tämä on oikeasti pysyvää ja tuo "tussi" antoi hyvin väriä ja kärki oli sopivan paksu. Ja se kärki on aika pitkäkin, ajattelin että sillä on helppo tehdä. No joo.... Oli ehkä kerran helppo tehdä. En tiedä miksen opi sitä koskaan, että nuo tussimaiset tuntuu kuivahtavan tosi nopeeta. Tai ei ehkä kuivu täysin, mutta se että sieltä ihan kärjestä tulisi se väriaine sujuvasti, niin se kyllä vaikeutuu ajan kanssa. Tämä on jäänyt siis aivan vallan kaappiin.. En muista minkä hintainen tämä oli, mutta tuskin montaa euroa. =)
Seuraavana Essence Liquid ink eyeliner, waterproof. Maksoi Tokmannilla 3,09€. Tämäkin oli sitten loppujen lopuksi pieni pettymys. Muistaakseni kokeilin samalla tapaa iholle kaupassa tuotetta ja totesin, että hyvin pysyy. Muistakaa antaa vaan kuivua hetki, ennen kuin menee hinkkaamaan, jos ei anna kuivua niin tottakai sekin leviää. Olin innoissani myös tuosta kärjestä, tuntui sopivalta, ei ollut liian lötkö muttei aivan kovakaan tikku, joustoa oli sopivasti ja ajattelin, että sillä on hyvä levittää sitä. No olikin, mutta sitten se lopputulos... Lopputulos oli hetken ok, mutta sitten se jälki alkoi lohkeilemaan..! Viivasta tuli katkonainen ja pystyi oikein nyppimään palasia pois siitä eyelinerista. Aivan onnetonta. Korjailin sitä vähän lisää ja kyllä siitä taisi loppujen lopuksi tulla ihan siedettävän näköistä, mutta ei sitä pitäisi joutua korjailemaan ollenkaan. Ja tuon kanssa voi oikeasti käydä niin, että niitä murusia tippuu silmiin, ei kivaa..
No mutta sitten... viimeisenä mun lemppari. =) Eli Maybelline Lasting Drama 24h gel eyeliner, ostin Jumbon Emotionista viime syksynä, ja hinta oli 14,90€. Tätä saattaa vaivata samat ongelmat kuin muitakin geelimäisiä rajauksia, eli jossain vaiheessa kuivuu. Onneksi sen saa ainakin hetkellisesti elvytettyä, vinkkejähän siihen on netti pullollaan. :p
Mutta siis muuten tämä on mun mielestä ihan loistotuote. Mukana tulee tuo kaksipäinen sivellin. Toinen puoli on varmaan ihan näppärä jos haluaa tehdä vähän "suttuisemman" lookin, sitä en ole käyttänyt varmaan kertaakaan, ja toisella kärjellä saa vähän tarkemman rajauksen tehtyä. Mä käytän tämän tuotteen kanssa kylläkin sitä Duroyn sivellintä mistä olen kirjoitellut. Ja tämä todellakin kestää hyvin. En tiedä mainitaanko tuossa mitään vedenkestävyydestä, mutta hyvin pysyy itkut ja sateet ym. ainakin mulla. =)
Mietin tässä kyllä sitäkin, että pitäisikö jostain koittaa metsästää ruskea eyeliner. Itse kun olen niin vaalea, niin joskus tuo musta rajaus tuntuu turhan vahvalta. Jos tiedätte merkin, jolta löytyy hyvä, edullinen ja ruskea eyeliner, niin laittakaas vinkkiä tulemaan. =)

Toivottavasti tästä oli jollekin jotain iloa tai hyötyä. =) Mukavaa viikkoa teille kaikille! 💓💓💓

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti